PDA

Zobacz pełną wersję : PROBLEM Z KAMELEONEM i pare pytan(PLEASE HELP)



jones
03-12-2011, 14:46
WITAM
mam samice jemena ok6 miesiecy i mam pare problemow z chodowla blagam o pomoc.
Chodzi o to ze:
1-ma 6 miesiecy i jakies 9cm + ogon,a ztego co wiem to powinna byc duzo wieksza
2- dalej temat z mruzeniem oczu prawe ok. ale lewe caly czas zamkniete,trze o galezie i uzywa tylko jak poluje,jest suche bez ropy itd.
co mam robic nie wiem czy to nie przez rosliny,a nie wiem jakie moga byc zeby byly dobre
3-trzeci problem to swiatlo ,jestem amatorem i moj kamek ma tylko zarowke i naswietlanie uv raz w tygodni ok.2 min.,nie wiem tez jak ma to wszystko wygladac

ogolem;temp.28-30 pod lampa wiecej,wilgotnosc 60-70%,podloze piasek ,terrarium 50#70#90,patyki,galezie i te kwiatki,ktore chyba wywale bo nie wiem czy to nie ich sprawa,ale wygald maja niegrozny
witaminy:calcium w plynie 3 krople na tydz.shildkrotentonikum 1/5 kropli raz na tydz. wit.JBL,wibowit od mlodszej siostry he he,dostaje swierszce wlasnej chodowli i muchy.
i nie wiem jak z tymi owocami,maja byc czy nie?
kamka jest troche nerwowa i nie wiem czy mam ja oswajac czy nie,ale po paru minutach wydaje sie dosc spokojna,choc nie zachwycona,i w sumie przez caly dzien malo sie rusza
JESLI KTOS PRZECZYTAL TO DO KONCA (WYTRWAL),TO SERDECZNE DZIEKI I PROSZE O POMOC,BO WE WROCKU O NIA TROCHE TRUDNO,A KAZDY SPECJALISTA MOWI ZUPELNIE CO INNEGO

JESLI TO MOZLIWE TO PROSZE O DOKLADNE INFORMACJE ODNOSNIE CHYBA WSZYSTKIEGO
Z GORY SERDECZNIE DZIEKUJEMY-JA I KAMKA,

...:James:...
03-12-2011, 15:15
Z tym okiem to moze byc sprawka tych witamin za duzo tak mysle mogę sie mylić. Świecisz mu tylko przez 2 min w tygodniu lampą uv powinieneś ją włancząć przy podawaniu witamin zawsze.

GG:4350211
pozdrawiam
James & (Johny moj pupil agama błotna)

jones
03-12-2011, 15:21
DZIEKI TO MOJ NUMER GADULCA JAK COS 1377811

Alicja
03-12-2011, 16:20
UV za mało - najlepiej zainstaluj w terrarium świetlówkę UV i problem z głowy.