PDA

Zobacz pełną wersję : Aklimatyzacja anolisa...



Azzie
28-01-2012, 11:42
Witam
Jestem swierzym hodowca, zielony prawie tak bardzo jak moj anolis :)
Wczoraj go dostalem i od samego poczatku mam problemy :(

Moj anolek jest bardzo nieruchawy, caly czas siedzi w jednym miejscu, niewiele sie rusza, nic nie je. Siedzial przylepiony na szybie tuz pod lampa i byl caly brazowy...
Myslalem ze to moze wina braku roslinnosci i niewlasciwej wilgotnosci. Dzis wstawilem mu do srodka roslinki i zapewnilem duzo wieksza wilgotnosc...
To teraz anolis zrobil sie zielony, wlazl w liscie i nadal sie nie rusza. Jak wszedl tam kilka godzin temu tak siedzi do teraz... Nawet nie wiem czy zyje bo liscie sie nie ruszaja :)

Temperature w terrarium mam 28 stopni, pod lampka na pewno wiecej. Wilgotnosci nie znam bo nigdzie w warszawie nie mozna kupic higrometru, ale okolo 15 spryskiwalem porzadnie cale terrarium i podlewalem kwiatki wiec powinno byc w porzadku...

Azzie
29-01-2012, 04:09
Hmmm... Nadal nic nie chce jesc... Swierszcze mi sie rozlaza po calym mieszkaniu a on nic nie je... Wydaje mi sie ze z kazdym dniem jest chudszy...

Zerknijcie na zdjecie i powiedzcie czy jeszcze wyglada przyzwoicie czy juz powinienem zaczac sie martwic...

Co zrobic jak dalej nie bedzie chcial jesc? Karmic na sile?

Azzie
29-01-2012, 04:11
Nie dolaczylo sie zdjecie do poprzedniego postu.

mark0wy
29-01-2012, 04:17
Ile to trwa?
Zwierze jest zestresowane zmiana warunkow i troche potrwa az sie zaaklimatyzuje.
Jest wychudzony, czy w ogole reaguje na swierszcze?
Mark0wy

jacek wilczek
29-01-2012, 10:39
czesc
w/g mnie masz mocno zabiedzonego anolisa, ja bym się już decydował na karmienie wymuszone średni świerszcz dzienni,
napisz jak długo on już nie je, czy ma wybór pokarmu, bo może nie ma "smaku" na świerszcze, czy Twoje świerszcze nie są dla niego za duże (anolis boi się dużego pokarmu)

Azzie
29-01-2012, 13:21
Prawie na pewno nie je od piatku, wtedy go dostalem... Nie wiem czy jadl wczesniej w sklepie...