PDA

Zobacz pełną wersję : Z PAMIĘTNIKA WĘŻY - NOTATKI



DurSt
12-11-2011, 10:14
Witam wszystkich terrarystów z całej Polski i nie tylko. Po przeprowadzce z Gorzowa nareszcie mogę zacząć przebywać w necie i pisać to. Mieszkam obecnie w Poznaniu. A więc przejdę do rzeczy. Wiem, że może to się wydać głupie, ale pewne osoby poprosiły mnie o robienie notatek z mojej hodowli. Tak, więc postanowiłem je robić i muszę powiedzieć, że wcale to nie jest takie głupie. Przepraszam każdego, komu się to nie podoba lub nie odpowiada, ale jak już mówiłem to parę osób mnie prosiło. Mam 2 węże zbożowe od ”szczeniaczka” i będę, co jakiś czas wpisywał kolejno, co dzień przebieg mojej amatorskiej hodowli. Jeśli ktoś by chciał to bardzo proszę kierować swoje spostrzeżenia do jakiś konkretnych dni. Jak już mówiłem jestem początkującym i dla niektórych moje uwagi mogą okazać się rzeczywiste, normalne, ale myślę również, iż mogą one pomóc niektórym amatorom takim jak ja? A jeśli chodzi o UWAGI to są to moje spostrzeżenia i myślę, że z pewnością się komuś przydadzą, choćby amatorom takim jak Ja. Notatki będę uzupełniał prawie za każdym razem jak będę w Internecie.. Dzięki wielkie!
(N.W.B.N.J.N i N.M.P.A.N.N.W.K.J.J.)

DurSt
12-11-2011, 10:15
Około tydzień temu kupiłem 2 zbożówki koloru ceglastego. Nie omawiam ich 1 tygodnia u mnie, bo....... . Facet ze sklepu, w którym je kupiłem mówił, że mają niespełna bądź troszkę ponad 30 cm. Węże były nakarmione jak je kupiłem. Nazwałem je : Ali(od szpiczastego trójkąta na głowie) i Oki( tak dla odmiany). Oki ma na głowie bardziej owalny szpic. Po tym je poznaje, bo prócz tego są bardzo podobne. Na samym początku kąsały( nic nie boli, nic nie czuć absolutnie). Wziąłem dzisiaj Aliego na ręce.

DurSt
12-11-2011, 10:15