PDA

Zobacz pełną wersję : Wielka prośba



herbata
20-11-2011, 07:54
Witam bardzo serdecznie wszystkich terrarystów
Mam wielką prośbę do wszystkich którzy zajmują się gadami,w szczególności tych którzy zajmują się ich sprowadzaniem z innnych krajów świata.Jestem studentem biologii i tematem mojej pracy magisterskiej będzie migracja pasożytów,kleszczy występujących na gadach(gady,jaszczurki.węże)i związku z tym potrzebuję nawiązać kontakt z osobami, które mogłyby zbierać mi te pasozyty do oznaczonych probówek(dostarczę je każdemu kto mi pomoże)
Mogą być też z chodowli krajowych, jeszcze raz bardzo serdecznie proszę wszystkich o pomoc w tej sprawie.Bardzo proszę o pozostawianie swoich nr.tel. do każdej osoby oddzwonie.DZIĘKUJĘ BARDZO
Mariusz Kędryna (herbata) 0-12 291-52-49

Pablos
20-11-2011, 08:31
Witam!:)
Niestety osobiście nie będę Ci mógł pomóc...ale polecam skontaktować się z hodowcami i sklepami zoologicznymi prowadzącymi sprzedaż gadów...myślę że to dobry pomysł. Popytaj tu i tam, wejdź na stronę Biofila i pogadaj z P. Łukaszem "Sułkiem"..biorąc pod uwagę jego profesjonalizm i życzliwość ..na pewno Ci pomoże:) a przynajmniej umożliwi Ci kontakt z hodowcami i importerami gadów /sam niedawno rozmawiałem z nim na temat przynależności gatunkowej kleszczy gadzich i ich ewentualnej patogenności dla ludzi../
Teraz ulubiona część posta.. Temat pracy bardzo ciekawy..sam z przyjemnością poznałbym wyniki Twoich badań /jestem lekarzem medycyny-doktorantem na Wydziale Lekarskim Collegium Medicum UJ w Krakowie i oprócz miażdżycy tętnic interesują mnie także zagrożenia dla hodowcy, zwłaszcza mikrobiologiczne, a związane z rozwojem terrarystyki w naszym kraju.../ Nic to.. życzę udanych pertrakcji..:)))
Powodzenia w gromadzeniu materiałów i mam nadzieję, że oprócz 5.0 w indexie i na dyplomie;))) powstanie z tego ciekawy artykuł, który będziemy mogli przeczytać..
Pozdrawiam:)
Pablos

herbata
20-11-2011, 08:48