PDA

Zobacz pełną wersję : oswajanie



lidka
26-11-2011, 07:07
mam kilkumiesięcznego pytona królewskiego, jak się zabrać za jego oswajanie bo (o dziwo) jest dość nerwowy( nawet raz chciał mnie ugryźć), nie pozwala się dotykac i sapie przy wszelkich próbach zaprzyjaźniania się

Krzysztof.W
26-11-2011, 08:16
Cięszka sprawa , uparty .
Przedewszystkim musi przyzwyczaić węża do twego zapachu, bez perfum.
Wyjmuj go często , nawet gdy nie będzie chciał i będzie straszył.Na noc wkłada do terrarium część swojej garderoby , bluzkę, skarpetke chodzi tu o twój zapach, gad musi go kojażyć ze schronieniem i bezpieczęstwem.
Pytona królewskiego tesz posiadam, były z nim podobne problemy, ale mniejsze, wąż straszył tylko moja siostre syczał i otwierał pyszczek.
Do mnie nigdy nie zachowywał sie agresywnie.
Oswajał sie przez 2 miesiace.


Cześć

Paweł Cieślicki
28-11-2011, 12:00
Cha wiedziałem i nie kupiłem. Słyszałem że pytony są agresywne i trudne w chodowli. Je jestem początkujący i kupiłem boa constrictora i nie ma z nim żadnych problemów. Kupiłem go ze sklepu i nikt go tam nie brał na ręce,a gdy był już w domu to w pierwszy dzień gonił mi po rękach. Teraz biorę go na ręce co dziennie i nic nie zauważyłem niepokojącego. Nigdy nie zachowywał się agresywnie! Polecam. Udanego oswajania. :)

Fryzjer
28-11-2011, 17:00
Pawel to identyko jak taka sama historia taki sam opis bym mogl dac ja swojego kupile tak samo w sklepie tez lata po rekach jak szaleniec ;] i kupilem go niecaly tydzien temu w pozku a ty

reed
29-11-2011, 02:36
Nie sugeruj sie Pawel tym ze jest taki lagodny.
Predzej czy pozniej na pewno cie "ciachnie" :)
Popelnisz jakis blad i ........... dorobisz sie paru dodatkowych dziurek (w rece)
Poprzedni Boasek 2,5 raz mnie ukasil w ciagu 2 lat.
Byl bardzo pokojowo nastawiony ale .................... zdazylo sie :)
Lepiej byc przygotowanym na to , mniej straszne jak juz sie wydarzy :)

Misia
29-11-2011, 06:06