PDA

Zobacz pełną wersję : wąż zbożowy



Marcin Ratajczak
05-02-2012, 01:56
witam

mam zamiar kupić węża zbożowego.
Jestem początkującym terrarystą. Proszę o odpowiedź na kilka pytań:
- ile kosztuje taki wąż
- do jakiej wielkości samiec urośnie
- czym karmić młodego węża
- czym karmić dorosłego węża (oprócz myszy i kurczaków, chodzi mi o witaminki itp)
- czy dorosły wąż potrafi mocno ugryźć człowieka lub właściciela, jak długie i ostre ma zęby i jak mocny ma ścisk
- jakiego innego węża mógłbyś zaproponować początkującemu terraryście (dł.między 150-250)

Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedzi
Marcin

Nook
05-02-2012, 02:12
Opis węża zbożowego i i poczytaj inne opisy węży właściwych:-)

Marcin Ratajczak
05-02-2012, 02:30
podoba mi się ten ale nadal nie znam odpowiedzi na w/w pytania
wąż może być do 2m ale ważne by miał dosyć dużą średnicę aby nie był jak patyk tak jak na zdięciu

xxxxx
05-02-2012, 04:16
1.KOSZTUJE-OD HODOWCY OD 90 DO OK. 120, ZATO NP. W ZOOLOGIKU - 200.
2.SAMIEC UROŚNIE DO OK. 150 CM.
3.KARMI SIĘ MYSIMI NOWORODKAMI, NOWORODKAMI INNYCH GRYZONI
5.NIE DRAŻNIJ GO PODCZAS WYLINKI, ANI PODCZAS JEDZENIA, TO CIĘ NIE UGRYZIE.WĘŻE JAK CZUJĄ WŁAŚCICIELA TO NIE GRYZĄ.JAK KUPISZ CYBKO POZNA KTO JEST "SWÓJ" :).
6.HMMM...MAHONIOWEGO I INNE Z RZĘDU ELAPHE.BYLE NIE ZA DROGO, BO JAK UMRZE...
MAM NADZIEJĘ, ŻE CHOCIAŻ TROSZKĘ CI POMOGŁEM :).

Marcin Ratajczak
05-02-2012, 05:06
dzięki za info xxxxx na pewno się przyda.

Znacie jakiegoś hodowce z Poznania lub okolic, który chciałby sprzedać 2 (bo dla mojego kumpla) młode smce węża zbożowego

Marcin Ratajczak
05-02-2012, 05:12
Mam jeszcze dodatkowe pytania odnośnie hodowli węży

- Jak zapewnić wężowi odpowiednią wilgotność powietrza ? jak to zmierzyć ?
- Czy węże "hodowlane" np:zbożowy są jadowite ?
- czy akwrium o wymiarach 110/42/50 będzie dobre dla jednego osobnika ?

Znacie jakiegoś hodowce z Poznania lub okolic, który chciałby sprzedać 2 (bo dla mojego kumpla) młode smce węża zbożowego ?