PDA

Zobacz pełną wersję : Wybor weza



Astacus
11-01-2013, 08:11
Witam

Wiem, wiem... to pytanie czesto sie powtarza na forum, ale odpowiedzi nie rozwijaja moich watpliwosci. Wybor weza to nie lada problem, bo jest ich tyle ... :P

Oto garsc informacji, ktore moga sie okazac pomocne:

1) Wielkosc terrarium: min.80x30x50, ale planuje ok. 110x40x60 - moze byc i wieksze
2) Jestem nowicjuszem i chcialbym raczej weza latwego w hodowli i nie wybrednego
3) Chcialbym zeby to nie byl jakis maly tam wezyk, ale i nie monstrum, ktory calego psa/kota polyka na raz. (Mysle, ze moze ze 120-150 cm)
4) Nie znalazlem rowniez informacji, w jakim tempie dane weze rosna
5) Ciekawie (moze jaskrawo) ubarwiony

Jak na razie to najwiecej sie mowi o wezu zbozowym (coraz sie bardziej do niego przekonuje) i o pytonie krolewskim

thx, pozdr
Astacus

Gadman
11-01-2013, 08:37
1.Polecam ci do tych terra: parke Zbożówek(Elaphe guttata,Wężą Chińskiego(Elaphe teaniura),Pytona królewskiego(Python regius),parke mahoniówek no i Lampropeltis.
Te weze sa bardzo łatwe w hodowli a informacje o nich znajdziesz na stronce http://terrarium.com.pl/gatunki/ Pozdrawiam

P.S:mahoniowki rosną zazwyczaj do 130 ale moga tez i wiecej Lapropeltisy sa mniejsze.

Kiedy wszystko idzie źle pamiętaj ,że moze być jeszcze gorzej.Hehe

micgekon
11-01-2013, 08:59
Lampropeltisy i zbożówki -łatwe w hodowli no i tyle odmian barwnych że to dopiero dylemat którego wybrać.

Gadman
11-01-2013, 09:05
cos cie dawno nie było widac micgekon

Gadman
11-01-2013, 09:14
ej micgekon nie czaje czy tu sa micgekony w spisie terrarystow mowia ze jestes z lublina a w http://terrarium.com.pl/spis/user.php?id=942 pisza ze jestes z katowic

Janosek
11-01-2013, 10:22
ja ci polecam ........ kup sobie parke machoni te węże są ciekawe łatwe w howie i bdb mnożą się......

Sm0k3D
11-01-2013, 11:08
Zbożówki są łatwe nieduze no i...... śliczne :DD

Fructus
11-01-2013, 11:13
a ja polecam boa tęczowego!!!!!

Grochu
11-01-2013, 13:04