PDA

Zobacz pełną wersję : Lampropertis getula getula



frezek
25-04-2013, 14:58
Od stycznia tego roku mam L. getula getula ( Eastern Kingsnake). Ma okolo 18 mies. Zyje sobie na trocinach, a w zasadzie na wiorkach. ma okolo 60 cm., raz na 2 tyg. dostaje 1 mrozona mysz (nie odsadka, tylko ta wieksza).
Ostatnio przeczytalam, ze podczas karmienia moze zjesc przez przypadek trociny. Czy bardzo jej to moze zaszkodzic? Nie mge wyjmowac jej do karmienia, bo jest bardzo nieufna, strasznie szybko sie denerwuje i wtedy nie chce juz jesc(probowalam juz).
Nie wyjmuje jej zbyt czesto,bo nie chce zwierzaka stresowac dla swojej przyjemnosci. (jak juz ja wyjme, to mija okolo 3-4 min. i przyzwyczaja sie.
Prosze o pomoc, bo jestem nowicjuszem. Do ksiazek nie mam za bardzo dostepu, a na internecie sa glownie zdjecia i podstawowe informacje.

pyta
25-04-2013, 15:03
Z tego co sie domyslam to chodziło raczej o kostke kokosowa.
Tak dla Twojej wiadomosci mysz-niemowlak to osesek ;->
Pozdrawiam

frezek
25-04-2013, 15:14
a jak taka kostka kokosowa wyglada??
Bo to moje podloze, to jakby wiorki-cienkie 'patyczki' o dlugosci 1-1.5 cm

pyta
25-04-2013, 15:21
wiesz co nie chce Cie wprowadzac w blad ale dla mnie kostka to kosta a wiory to wiory chyba dasz rade obczaic co jest co.

Zalaczam jeszcze jedna wypowiedz:

Autor: BRAKUS (81.15.148.---) Wyślij e-mail
Data: 23-10-03 23:42

Kostka kokosowa jest w kształcie małych kosteczek a nie konsystencji wiórków lub piasku i podkreślam iż nie chodzi mi o włókno kokosowe prasowane w dużej kostce ( 1 opakowanie kosztuje około 24zł a włókno prasowane kosztuje 6zł na giełdzie w łodzi)

Pozdrawiam BRAKUS :)
Terrarystyka to piękne hobby. POLECAM

P.S> W archiwum jest naprawde ogrom informacji tylko trzeba miec anielska cierpliwosc i lubic czytac. ;-)
Pozdrawiam

xav_setherial
25-04-2013, 15:32