PDA

Zobacz pełną wersję : Chcem węza kupic pomocy



skirmit
02-10-2013, 07:01
Chcem kupić węża niejadowitego spokojnego najlepiej młode zeby nie przekraczał 100-110 cm moze cos polecicie i moze ktos ma takiego węza do sprzedazy chodzi mi o młode węzyki małe czekam na pomoc w poszukiwaniu

Kretschmer
02-10-2013, 07:20
100-110 cm?
Ja proponuje dwa gatunki:
-Wąż Machoniowy (Boaedon Fuliginosus): Jest on nieco większy niż podałeś, ale nie dużo. Samce osiągają zwykle 70 a max. 90 cm a samice odpowiednio 130-150.
Jednak nie jest to wąż duży-jest on dość sznurówkowaty, więc nie będzie problemów z rozmiarami. Jest wyjątkowo prosty w hodowli, nie grymasi przy jedzeniu, nie musi mieć jakichś specjalnych warunków i nie przejawia żadnej agresji, a przy tym ładnie się prezentuje w terrarium suchym. Karmisz myszami, ale nie kupuj wężyków poniżej 45 cm bo będziesz miał problem z karmieniem (Ciężko dostać noworodki mysie, a dorosłej myszy nie wciągnie)
-Wąż Pończosznik: Nie mam doświadczenia w hodowli tego gatunku. Podejdzie pod te rozmiary i podobno jest banalnie prosty w hodowli. Tu masz opis:
http://terrarium.com.pl/wazponczosznik.php

RafalJG
02-10-2013, 07:20
Ze swojej strony moge polecic weza smugookiego, chinskiego i zbozowego.
Opisy znajdziesz oczywiscie w dziale Opisy Gatunkow.

Weze te sa malowymagajace i nadaja sie dla poczatkujacych terrarystow

Sa bardzo ciekawymi gatukami a do tego nie wymagaja zadnej papierkowej roboty w urzedach.
Mozesz kupic i trzymac sobie w domu

Raffee
02-10-2013, 07:27
Czy tak trudno uzyc finkcji "szukaj" ??? Poczytaj najpeirw, zastanow sie jakie mozesz miec duze terra i dopiero wtedy wybieraj sam a nie zeby ktos Ci proponuje danego weza tylko dla tego ze jemu sie podoba.To ma byc twoj wybor. Jak wybierzesz sobie weze ktore ci sie podobaja to wtedy zaloz temat ktory bedzie najlepszy na poczatek, napiszesz jakie bedziesz mial terra i ile kasy a napewno bedzie latwiej pomoc.

Kretschmer
02-10-2013, 07:34