PDA

Zobacz pełną wersję : pyton i boa



Martunia
05-10-2013, 09:28
Moje pytonisko ma około 3 lat i mierzy 90cm długości. Martwi mnie fakt,że jest taki malutki. Od września skutecznie się odchudza. Co zrobić? Mój boasek ma 8 miesięcy i 105cm. Jestem początkującą terrarystką i proszę o pomoc:czy moje zwierzaki rozwijają się prawidłowo?

Raffee
05-10-2013, 09:40
Nie mozesz porownac pytona do boa bo wielkosc jako doroslych osobnikow jest calkowicie rozna. Co do wielkosci pythona to roznie bywa i nie osiaga takiej wielkosci jak w opisie. Jeseli nie traci na wadze to moze byc dobrowolna glodowka. Ale warto by sie udac do weta iodrobaczyc gadzinke.

Martunia
05-10-2013, 09:45
Absolutnie nie prównuję tych gatunków - po prostu pytam się o obydwa, czy dobrze się rozwijają, jaką w przybliżeniu wielkość mają wasze gadzinki w tym wieku. Z weterynarzami różnie bywa-nie każdy zna się na gadach. Problemem jest to,że obydwa gatunki mają na razie ten sam domek. Usilnie szukam kogoś, kto by mi pomógł zrobić dwa terraria. Dzięki za odpowiedż-proszę o dalsze!

Rhodan2000
05-10-2013, 09:53
Mysle, ze obawa jest przedwczesna, Python to samiec czy samica?
opisz warunki w terrarium, temperatura, wilgotnosc, swiatlo?
Hanna

Martunia
05-10-2013, 10:33
Pyton to samiec. O terrarium wstyd pisać to jest pseudo-terrarium zrobione z akwarium. Terrarium jest malutkie 60-30-40, jedynym oświetleniem jest 40-watowa żarówka. Bardzo mi zależy na dwóch super-terrariach, ale na razie mam problem w znalezieniu kogoś, kto by mi takowe zrobił, co spędza mi sen z powiek. Jeśli chodzi o pytonka to chudzielec się z niego zrobił. Byłam kiedyś na wystawie, na której widziałam 10letniego samca, grubego i mierzącego chyba z 1.30. Mój jest przy nim malutkim chudziakiem. Nie znalazłam nigdzie informacji o wzroście boasów i pytonów np. mający 3 lata pyton mierzy od...do...

Azazel
05-10-2013, 10:54