PDA

Zobacz pełną wersję : Jak karmicie wasz stepki?



Dziunia
02-08-2013, 11:24
Od niedawna mieszka z nami stepcio, z odzysku. Ktoś chciał się go pozbyć , no i jest u nas. Jadł podobno tylko ogórki, więc mam problem z karmieniem go innymi rzeczami. Jedyne na co się rzuca jak oszalały to arbuz. Jestem laikiem w sprawie żółwi. Moje pytanie : Jak karmicie swoje stepki? To znaczy czy zostawiacie im jedzonko w terra i ono leży tam sobie do czasu kiedy zółw zje, czy dajecie mu jakiś czas np godzinkę i zabieracie resztki? Mój je mało i nie wiem czy mam sie martwić?

Azazella
05-08-2013, 01:36
Jak zapewnisz mu odpowiednie warunki (patrz opis), to na pewno zacznie jesc.
Co do tego arbuza, to nie jest za dobry pomysl. Troche moze byc, ale za duzo to dla niego zle.Jakiej wielkosci jest Twoj zolw, w jakich warunkach go trzymasz.
A jesli chodzi o ten ogorek... To juz w sumie bylo opisywane. Dawaj mu mieszanke z przewaga ogorka i powoli wprowadzaj inne rzeczy w coraz wiekszych ilosciach.
Pamietaj, zeby miec ZOLWIA cierpliwosc.
Jedzenia lepiej nie zostawiac zbyt dlugo. Ja robie tak, ze rano wlaczam lampke i jak im sie nagrzeje, to podaje im jedzenie, bo wtedy sa najaktywniejsze.
Co do roznych rzeczy do jedzenia to wszystko tez jest w opisie. Moje zolwie uwielbiaja mlecz (liscie i kwiaty), trawe, marchewke, roze i wiele wiele innych. Wlasciwie jedza wszystko.

Jak masz jeszcze jakies pytania to pisz

JoShi
05-08-2013, 01:39
> Jak zapewnisz mu odpowiednie warunki (patrz opis), to na pewno
> zacznie jesc.
Nie koniecznie. Zolwie latwo sie przyzwyczajaja do monodiety i czasem trzeba je sila przestawiac na bardziej urozmaicony pokarm.

> Co do tego arbuza, to nie jest za dobry pomysl. Troche moze
> byc, ale za duzo to dla niego zle.
Za duzo cukru...

Dziunia
05-08-2013, 07:25