PDA

Zobacz pełną wersję : zasilanie w zraszaczu



die
27-12-2013, 09:12
Doradzcie mi taka rzecz. Bo mam juz praktycznie wszystko co mi potrzebne do zraszacza terrariun, Zakupilem sobie pompke od spryskiwaczy z auta.. no ale tu sie pojawil problem.. Mialem zwykly zasilacz. No i jest on za slaby. daje prad tylko 1A. Jak sadzicie czy jesli zasile to prostownikiem do akumulatora to bedzie ok?

Conqueror
27-12-2013, 11:39
Niestety nie potrafię ci pomóc bo niewiem poprostu... Natomiast ja jeszce zapytam... Gdzie znaleźć jakiś opis jak zbudować.... czy gdzie kupić system zraszający?? (bo słyszałem że frogger jest nie zabardzo)

Biber
27-12-2013, 12:25
fogger jest OK w mniejszych terrach a co do systemu to www.snakes.pl
ja mam system u sibie w terrach zrobiony z pompki do odkurzacza piorącego a reszte z GARDENA tak jak opisuje SNAKES a że nie jestem elektrykiem raczej Ci die w tym problemie nie pomogę...

dniki
27-12-2013, 12:25
Opis systemu zraszania znajduje się na stronie www.snakes.pl.
Problemem nie jest budowa systemu zraszania ale sterowanie. Średniej klasy sterowniki mają najkrótszy czas załączenia 1 min. Po tej jednej minucie masz wylane do terra ponad litr wody, a nawet wiecej. To nie moja opinia ale gościa z biofila, który był na tyle uczciwy, że odradził mi ten system w moim terrarium. Moje terrarium ma 90X80X175.

Biber
27-12-2013, 12:31
to zależy tylko i wyłącznie od pompy... jedna pompa przepompuje więcej wody a inna mniej wciągu minuty a do tego jeszcze można podłączyć regulacje więc sumując to w Twoim terra spokojnie można podłączyć własnoręcznie wykonany dobry system zraszający :) ja mam w nowym terra 60*60*70 nawet jedną dysze i sprawuje się bdb :)

die
27-12-2013, 14:10
ja mam tera 130x75 na 160 wiec powinno byc ok

die
27-12-2013, 15:32
wiesz.. wg mnie to nie tyle pompa co dysza tez w duzej mierze.. bo dysza zatrzymuje wode.. i tez ma jakas przepustowosc.. i wiecej wody przez nia nie przejdzie niz zamierzono..

Biber
27-12-2013, 23:25