PDA

Zobacz pełną wersję : Prosze o jakies rady



daczan
30-07-2011, 04:30
czesc wszystkim jestem amatorem w tej dziedzinie i napalilem sie strasznie na jakiegos ptasznika i tu jest wlasnie problem bo w moim miescie nie ma za duzego wyboru a poza tym sie nie znam. Moze poradzicie mi jaki gatunek tych fazerskich zwierzatek jest najlepszy dla poczatkujacego i o co chodzi z tym wyczesywaniem wloskow (czy to jest grozne dla czlowieka)??? Pozdrawiam i dziekuje

Arrow
30-07-2011, 05:39
http://terrarium.com.pl/terrarium/index.php?terrarium=ptaszniki

Nook
30-07-2011, 05:48
Najlepszy jak pewnie każdy potwierdzi - Kędzierzawy :)

Huhros
30-07-2011, 08:46
wedlug mnie tez Kedzierzawy :), ale one na maxa wyczesuja wloski.
Co do wloskow : jesli Ptasznik sie wkurzy to wyczesuje wloski z odwloka. Polega to na tym ze szybko trze nogami o "pupe" i potem jest "łysa" :)
wtedy najlepiej zostawic go w spokoju i umyc rece (mozesz miec problemy jak wloski dostana sie do oczu)
mozesz tez kupic Ptasznika Rozowego - one raczej malo wyczesuja i tez sa bardzo lagodne ( ale nie tak fajne jak Kedzierzawe ;)

pozdrawiam
Huhros

Fryta
30-07-2011, 15:17
Ja polecam Chilijskiego różowego. Spokojny, prawie nie wyczesuje włosków i mamło wymagajacy jeżeli chodzi o warunki hodowli. Wystarczają mu warunki pokojowe w ciepłym mieszkaniu (20-24C)

AmazoNKA
30-07-2011, 17:01
nie oczerniajcie kedzierzawcow.... moj wogole nie wyczesuje wloskow :)

JadziaP
31-07-2011, 02:22
napoczatek zeby sparawe postawic jasno:

nie ma gatunkow dla poczatkujacych.... sa tylko gatunki ktore dluzej wytrzymuja nieodpowiednie warunki. Czy Brachypelma albopilosa dlatego nadaje sie dla poczatkujacych, bo malo kosztuje i jak padnie to strata mala ? W zasadzie wszystkie Brachypelmy maja prawie jednakowe wymagania. (Jako troche truniejsz sa znane B.auratum i B.annitha - ze wzglegu na konieczna obnizke temperatury w porze "zimowej")
Istnieja ptaszniki ktore mozna bez problemu brac na reke (ale po co ?),