PDA

Zobacz pełną wersję : Mam pytanko na temat Kędzierzawego ptasznika



slyf
28-01-2012, 07:38
Tak więc jestem początkujący właścicielem ptasznika kędzierzawego, i mam pare pytań:
mój mały kolega ma około 1.5 cm, czy odpowiednim dla niego mieszkaniem będzie pudełko po patyczkach do uszu (wymiary dł i szer po 7cm wys 5cm.)
ile mniej więcej potrzebuje czasu na zaklimatyzowanie się w nowym miejscu.

Prosze o rady jak z nim postepowac co lubi czego nie, jakich sytułacji unikac z góry dziękuje.

Murinusek
28-01-2012, 07:43
Witaj w gronie terrarystow!!!

Jesli chodzi o Twojego pupila to mysle ze takie pudelko mu wystarczy, z tego co mowisz to jest w sam raz. A czas cos roznie to bywa, ale sie zaklimatuzyje.

Powodzenia w hodowli

Piotrekk
28-01-2012, 07:54
mi sie wydaje ze to troche za duze pudelko. moze nie jesc.
a pamietaj ze im mniejsze pudelko tym latwiej pajakowi znalezc jedzonko...

slyf
28-01-2012, 08:09
Ale wydaje mi się że chyba mu pasuje przed chwilą zaczoł wcinac robaczka.

Atrax Robustus
28-01-2012, 08:16
Witam.
Po pierwsze mam do Ciebie prosbe, abys przejrzal sobie archiwum wiadomosci na forum, bo wielkosc terrarium byla juz wiele razy tu opisywana.
Watki, ktore powtarzaja sie juz wiele razy (na przyklad wylinki i inne takie) beda kasowane.
Przeczytaj tez opis kedzierzawego.
http://terrarium.com.pl/ptasznikkedzierzawy.php
Jesli nie znajdziesz w archiwum odpowiedzi (jesli to mozliwe ;)
to spytaj sie na forum, a wszystko sie wyjasni.
Moja prosba jest skierowana tez do innych poczatkujacych terrarystow, gdyz ostatnio na forum powtarzaja sie ciagle te same pytania, a jest to troche irytujace i troche "zasmieca" forum.
Pudelko po patyczkach do uszu jest idealne dla Twojego spiderka i nie musisz sie martwic w zadnym wypadku o niejedzenie, gdyz taki pojemniczek w sam raz pajakowi wystarczy.
Poza tym sam mowisz, ze ptasznik je i ma sie dobrze. Pozdrawiam serdecznie i zycze jak najwiecej przyjemnosci zwiazanej z hodowla

Murinusek
28-01-2012, 08:34