PDA

Zobacz pełną wersję : Niech żyje kompetencja prasy !!!



alpacino
01-05-2012, 05:37
Zobaczcie :
http://www2.gazeta.pl/edukacja/1,28382,191282.html
czwarty akapit od góry. Ale generalnie caly artykol jest smieszny :)

Korgan
01-05-2012, 06:48
ehh nie no rece opadają!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!

reveille
01-05-2012, 06:55
rzeczywiscie niezłe. ale moim faworytem i tak pozostaje Kurier Lubelski:
http://www.kurier.lublin.pl/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=198

"Odprowadzałem do furtki znajomego, kiedy spostrzegłem tego stwora (...) Nie znam się na pająkach, jednak tego rozpoznałem bezbłędnie – ptasznik." - cóż za dramaturgia
albo drugi kąsek: "Moja wiedza o ptasznikach ogranicza się do kilku obejrzanych w telewizji filmów przyrodniczych (...) W głowie tłukła mi się jedynie myśl, że spośród 20 gatunków tego pająka chyba 6 jest jadowitych." dobrze, że się chłopak przyznał.

a na przekąskę równie pikantny: http://www.kurier.lublin.pl/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=1771&mode=thread&order

Atrax Robustus
01-05-2012, 07:38
Buahahahah :D

Doczytalem do polowy i rodzina wezwala karetke... bo sobie lekko spadlem, jak przeczytalem :D


lol


W sumie przydaloby sie utworzyc na forum dzial "humor" lub "S-F".

O kurde.. ludzie to maja wyobraznie. Tolkien bylby zadowolony :)

Ps. Nie komentujmy tego artykulu tak: "skandal"..."spalic ich w piekle". Raczej lepiej traktowac to jako tzw. "scieme", bo naprawde szkoda nerwow :)

Poza tym nie wymagajmy znajomosci ptasznikow od autorow tego artyk"o"lu, bo prawdopodobnie gosc spoznial sie notorycznie do pracy i dostal to za kare (inni dostaja horoskopy).

.... i jeszcze raz: rotfl'n'lol
:)

mAYh3m
01-05-2012, 08:02
"Pająk, niestety, zjada go w całości: po prostu obgryza ofiarę, a jeśli gdzieś odpadnie jakaś noga, to też ją zjada" - Bahaahaha :D To mnie rozsmieszylo chyba najbardziej. Nawet moj kedzierzawiec sie smieje ;DDD Hahhahahahahah :]

hlaskover
01-05-2012, 08:29