PDA

Zobacz pełną wersję : Co to za gatunek?



MaTraX
07-06-2012, 02:34
Znalazłem go w domku.Prawdopodobnie przyplątał się z działki w jakiś roślinkach.Złapałem go no i tak został.Najpierw w małym pojemniczku,teraz przeprowadziłem go do takiego sporego słoika.Wiem,że może to mało profesjonalne z mojej strony,ale prawda jest taka,że nie znam się w najmniejszym stopniu na pająkach.Do słoika wrzuciłem kilka patyków,gość zrobił sobie niezłą pajęczynę tam no i wrzucam mu co jakiś czas muchę,bo szczerze - nie wiem co innego one jedzą. Najważniejsze jednak,że chyba mu smakują,bo nie narzeka ;)

Załączam zdjęcie,które znalazłem na google.Próbowałem sam zrobić,ale nie wychodzą jakoś.Aparacik jest słaby.

Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi fachowców

Murinusek
07-06-2012, 05:33
Slaba fotka ale chyba Tagenaria atrica

Hari
07-06-2012, 13:39
Mi tez to wygląda na kątnika. Wpisz w google Tegenaria atrica i porownaj z wieksza iloscią zdjąc. Jesli to ten, to gratulacje. Masz pająka od ktorego wiele Pajęczarzy zaczynalo przygode z terrarystyką. Jesli chcesz go trzymac to pamietaj o tym, zeby słoik stal w w cieniu caly czas. Karmic go mozesz konikami polnymi i innym nieduzym robactwem.:)
Teraz tylko czekac az kupisz ptasznika :> Pozdrawiam.

krzdab2150
09-06-2012, 06:02
jeżeli jesteśmy przy naszych krajowych pajączkach to miałem ostatnio przyjemność obserwować tygrzyka paskowanego. Znalazłem go podczas szukania świerszczy. Rzeczywiście piękny, ale nie ruszałem go.

A mam jeszcze pytanie do tego zdjęcia. Kiedyś widziałem podobnego pająka z takim białym bąblem (raczej kokon) pod spodem pająka - nie wiem, czy to ten sam, zdjęcie jest mało wyraźne. Czy kątniki wytwarzają kokony i noszą je pod sobą??

MaTraX
09-06-2012, 06:07
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi oraz pomoc w zidentyfikowaniu pajączka.Może ktoś mógłby mi doradzic czym go karmić? Jak narazie zadowala się muchami,ale może jest sposób,aby urozmaicić mu jakoś dietę :)

Atrax Robustus
09-06-2012, 09:06