PDA

Zobacz pełną wersję : Początkujący...



Yeter
23-06-2012, 03:23
Ostatnio zapragnołem mieć pajączka-zobaczylem w sklepie Brachypelma Smithi i normalnie nie moglem wyjsc ze sklepu.Nigdy nie miałem pająka więc jestem zielony.Narazie poczytalem pare postów i opisów.I teraz czy ciężko jest utrzymac takiego Smithiego L1 albo L2? I wogule jak sie takim goofniarzem opiekować.Czy może odrazu lepiej wziąc większego?Narazie dzięki za odpowiedzi na pewno jeszcze napisze jak to początkujący :)...

daid
23-06-2012, 03:36
Na początek kup sobie albopilosum też jest ładna, a jak nabierzesz wprawy to zafunduj sobie smithi. Hodując pajaczki L1 L2 masz duże prawdopodobieństwo że padną, nie lepiej dopłacić 10 - 20 zł i kupić L3 L4???? ja swoją smithi L3 kupiłem za 30 zł i trzyma się dobrze:) wczoraj wyliniała na L6 ( w pozycji kamikadze - na nogach )

Pozdrawiam
daid

Hodowane gatunki:
b.albopilosum L8
b.vagans L7 – na sprzedaż
b.smithi L6
b.boehmei L4
b.emilia L5
g.rosea L6
g.pulchra L4


w oczekiwaniu na:
Chromatopelma cyanopubescens L2

www.brachypelma.prv.pl

PaWeL^
23-06-2012, 03:52
czesc

ja tam zajmowalem się gadami ale na pierwsze pajączki wybralem B.Smithi L2 Ch.Cyaneopubescens L1 & B.Angustum L2 (ptaszory kupiel u Mantida niskie ceny no i Smithi L2 po 2 dniach pobytu u mnie zmienil się w L3 :)) ) i nie wiem czy Yeter powinien miec problemy z Smithi L2-L3 jeżeli zapewni mu odpowiednie pomieszczenie wilgotnosc i pokarm powinno byc git :)) oczywiscie moze kupic podrośniętego :]

ps. jezeli moge wiedziec to jaka cena byla tej B.Smithi u Ciebie ? bo ostatnio widzialem po 480 zł !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pozdro

Atrax Robustus
23-06-2012, 04:08
Ze smithi nie powinienes miec najmniejszych problemow.
Poczytaj troche archiwum, tu jest wiele odpowiedzi na Twoje pytania.

Na razie FAQ jeszcze nie zostalo zamieszczone, wiec: