PDA

Zobacz pełną wersję : Ptasznik wielobarwny



Bartek
01-07-2012, 03:57
mam pytanie czy ptasznika wielobarwnego (Avicularia versicolor ) hoduje łatwo czy raczej ciężko mam takie pytanie ponieważ mam zamiar kupienia około 10 ptaszników ale jeszcze nigdy ich nie miałem i chce sie dowiedzieć czy łatwo się je rozmaża i czy jest możliwość żę sie zagryza prosze o szybkie info. Z Góry dziekuje

Murinusek
01-07-2012, 04:40
Hmmm jesli jestes poczatkujacy to lepiej sie wstrzymaj z zakupem tego gatunku ptasznika. Ptasznik jest lagodny, w razie niebezpieczenstwa tryska odchodami:P to wszystko chyba, Jest bardzo szybki i dobrze skacze.

Korgan
01-07-2012, 04:53
Młode padają podczas wylinek są bardzo wrazliwe. A hodowac najlepeij pojedynczo lub w małych grupach 10 w jednym terrarium to chyba za duzo.

Bartek
01-07-2012, 06:04
Dzięki za rade (fakt jestem początkującym hodowcą), ale mam zamiar
poszerzyć swoją hodowle. Czy są jeszcze jakieś gatunki ptaszników poza
metalicznym i wielobarwnym, które można trzymać parami lub w większej
liczbie
osobników? I jeszcze jedno pytanie: doradź mi może, które gatunki łatwo się
rozmnażą i czy masz możliwość załatwienia dla mnie takiego gatunku. Jestem z
okolic Poznania
(bardziej na zachód).Chwilowo mam 3 pajony: czerwonoodwłokowy,
czerwonokolanowy i kędzierzawy
Pozdrawia,
Bartek

Murinusek
01-07-2012, 08:09
Hmmm nie jestem pewien ale chyba wszystkie gatunki Avicularii mozna hodowac parami:-/ ale to nie na 100%, a co do rozmnazania to nie jestem az tak doswiadczony zeby Ci cos doradzic w tej kwestii:-/

Pozdrawiam

Atrax Robustus
01-07-2012, 08:57
jezus -> Jesli bedziesz utrzymywal dobre warunki, to mlode raczej nie padna.
Fakt faktem, ze te pajaki sa dosc wrazliwe na stres oraz statystycznie pada ich wiecej, niz powiedzmy Brachypelm, to jednak sa to ciekawe pajaki i moim zdaniem warto je hodowac.