PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z Psalmopoeus cambridgei - Ptasznik trynidadzki



Snuk
04-07-2012, 10:20
Witam jestem raczej początkującym hodowca i w swoim posiadaniu mam brachypelme smithi, vagans, albopilosum i angusta lecz ostatnio zainteresowal mnie ptasznik Psalmopoeus cambridgei lecz jak przeczytałem rózne opisy na jego temat dowiedziałem się że jest raczej przeważnie agresywny i lubi kąsać w swoim doświadczniu mam tylko raczej ptaszniki łagodne i niewiem czy warto jest zacząć narazie trzymać cambridgei prosił bym o swoje opinie na temat tego ptasznika raczej doświadczonych hodowców tego ptasznika

Atrax Robustus
04-07-2012, 12:09
Jak jest, nie dowiesz sie, dopoki sam nie zaczniesz hodowli.
On jest dosc szybki. Niektore osobniki moga byc agresywne. Jesli nie czujesz sie na silach, to na razie daj sobie z nim spokoj, chociaz wystarczy, ze bedziesz ostrozny (to nie ucieknie).

Kafares
04-07-2012, 12:41
Witam! No więc ja moją zabawe z ptasznikami zaczałem właśnie od P. cambridgei a na dokładke to kupiłem sobie dwa takie diabełki:-) Na początku (gdy są małe) nie ma z nimi problemu. Obecnie są już L5 i teraz zaczyna się jazda. Jeden raz uciekł mi z terra i o mało mnie nie ugryzł gdy go łapałem. Ogólnie jest wspaniale. Najlepsze jest to że potrafią łapać pożywienie zanim jeszcze dotknie ono podłoża(niesamowity widok). Kolorki może nie za ciekawe ale nadrabiają temperamentem. Ogólnie polecam jeżeli masz mocne nerwy oczywiście a jeżeli nie to daj sobie spokój.

Pozdrawiam serdecznie
************************************************** *******

Psalmopoeus cambridgei x2 L5 - Fafik i Kafik
Brachypelma boehmei L7 - Bombik
Chromatopelma cyaneopubescens L1 - Chromik
http://i.wp.pl/a/i/spotkania2/0/0/0/49/89/58.gif

Befsztyk
04-07-2012, 16:55