PDA

Zobacz pełną wersję : blokowanie postów



Tomo
17-10-2012, 08:11
Jestem początkującym terrarystą. Mam pierwszego ptasznika od niecałych 2 tygodni.
Mój temat został skasowany. czy jest jakis powod jego usunięcia? Czy niedośwadczeni terrarysci nie mogą zadać pytań na forum, dotyczących zachowania ich pająków? Martwie sie o zachowanie mojego smithi, poruszam ten temat na forum, majac nadzieje ze doswiadczeni terrarysci pomaga mi w hodowli, podziela sie swoja wiedza i sprawia ze bede mogl zapewnic wspaniale warunki ptasznikowi, żeby wyrósł na silnego i pieknego. A tu moj post zostaje skasowany z powodu poruszenia tematu ktory jest bardzo czesty i bycmoze denerwujacy dla innych doswiadczonych terrarystow. Tylko czemu go kasowac? Nawet jezeli jest trywialny to i tak kazdy sam decyduje czy na niego odpowiadac czy tez go zignorowac. Kazdy mial kiedys wiele pytan na rozne, nawet beznadziejne tematy, ktore teraz wydaja mu sie smieszne i bezsensowne. Wiem ze istnieje FAQ. Przeczytalem go juz 5 razy, ale dalej mam pytania. Rozumiem, że maja one pozostac dla mnie, bez odpowiedzi, aby nie denerwowac doświadczonych i mądrych terrarystow, którzy kiedyś równiez mieli wiele pytań.
Dziękuję.

manyack
17-10-2012, 08:18
Hehehe, spoko, ale na kazdym forum rzadzi admin i to do niego nalezy decyzja co kasowac, a co zostawic. My to tylko male pchelki. Zawsze ten co moze najwiecej, robi co mu sie podoba... prawda Atrax??? ... :P

Atrax Robustus
17-10-2012, 08:22
heh.. Oprocz FAQ, istnieje na forum rowniez wyszukiwarka i ona jest nawet wazniejsza od jakiegokolwiek FAQ.
Ja kasuje takie posty, bo dla uzytkownikow, ktorzy siedza tu juz z rok i dluzej, ciagle odpowiadanie na to samo moze byc bardzo denerwujace. Trzeba przeciwdzialac monotonnosci na forum i takie jest moje zadanie. Tak .. wiem, ze nie powinno sie tego robic kosztem zwierzecia, ale praktycznie wszystko zostalo juz wielokrotnie wyjasnione na forum.

Prosilbym tez o powtorzenie pytania.

Tomo
17-10-2012, 08:33