PDA

Zobacz pełną wersję : wodny pajak



Letaa
25-11-2012, 15:29
dowiedzialam sie ze sa takie pajaki ktore zyja pod woda ale nie wiem czy to jest prawda... jesli ktos zna taki gatunek to prosze o podanie go

walter
25-11-2012, 15:32
Topik (ma bardzo silny jad) ... podobno.

BakuBak
25-11-2012, 15:36
wiem ze są pajęczaki poza skrzypłoszami które sie przystosowały wturnie do rzycia pod wodą ale to jest 1 lub 2 gatunki ,,, nie sądze by ktoś ci podał ich nazwe ... topik jest tak puł na puł - ciągle jest lądow y a rzeruje pod wodą i tam robi sobie domek ... ale nie ryzyje w wodzie : ]

Peacemaker
25-11-2012, 16:15
Przepraszam, ale musze to napisać. Sam jestem dysortografikiem, ale jak widze slowo "rzyć" to kojarzy misie tylko z jego staropolskim znaczeniem. Prosze, pomyślcie czasem jak się co pisze, albo posty najpierw w wordzi jakimś sprawdzajcie, bo to jest straszne.

wtÓrnie, Życie, pÓł, Żeruje.

MaJSteR
25-11-2012, 17:09
buduje domek w bąbelku powietrza :) i z niego łapie jakieś 'coś' do jedzenia...

[RED-689]
25-11-2012, 20:47
Mnie to juz nawet na minimalny komentarz nie zbiera. 100lat nie mam ale za moich czasow (uwielbiam to stwierdzenie hehehe) nie bylo dysortografikiow. Ktos albo umial pisac albo nie :)

walter
25-11-2012, 22:24
Za moich czasow przynajmniej raz w tygodniu na jez. polskim bylo cos takiego, co nazywalo sie "dyktando" - zarowno w podstawowce, jak i w ogolniaku.
Z takimi "kwiatkami" byloby rzecza raczej niemozliwa ukonczyc jakakolwiek szkole.

Obecnie, zdaje sie, nacisk jest kladziony na sprawy wazniejsze dla nowoczesnego czlowieka, niz jakas tam ortografia (ze o gramatyce nie wspomne)...

Awikularia
26-11-2012, 03:58