PDA

Zobacz pełną wersję : Karmienie po linieniu i wilgotność przy L1



Klimak
20-07-2013, 01:30
Jak to jest z tym karieniem po wylince?? w drodze do mnie są murinus i cambridgei L1. czy jak przejdą wylinke to mam go nie karmić przez pare dni?? u dorosłych to nie problem a u maluchów??nie mam doświadczenia z takimi młodymi bo wcześniej to kupowałem koło L4 a teraz pierwszy raz będe mieć L1. A i jeszcze co z tą wilgotnością u murinusa i cambridgei??z tego co wiem to w takim wieku będą na nią bardzo wrażliwe

Maniak
20-07-2013, 02:04
Czytałem na różnych stronkach, FAQach itp że po pierwszej wylince trzeba poczekać około tygodnia (tutaj posty widziałem że nawet mniej). Co do wilgotności nie mam pojęcia.

Klimak
20-07-2013, 02:41
Mam nie karmić takiego malucha przez tydzień??ja niewiem ale mi sie nie wydaje...u starszych żaden problem bo i tak można je karmić spokojnie raz na tydzień a takie L1 to sie karmi co 2-3dni
hymmm a z tą wilgotnością to mi jest potzebne bo gdzieś czytałem że są na nią bardzo wrażliwe i jak dobrze pamietam to cambridgei powinien mieć dość wysoką wilgotność a za to murinus niską jak nikt nie odpowie to jakoś na oko sobie poradze

Szpaq
20-07-2013, 02:51
Bo nawet jak ci ktos powie jaka wilgotnosc to i tak bedziesz musial na oko podlewac ;-) po prostu staraj sie utrzymywac stabilna wilgotnosc u cambridgei troche wyzsza niz u murinusa i tyle, co do jedzenia to karmi sie co 2(3) dni z tym ze po wylince trzeba odczekac te pare dni mysle ze jak na L1 to 5 dni starczy jak nakarmisz po tygodniu to tez sie nic nie stanie.

mich
20-07-2013, 03:35
Poczekaj conajmniej 3-4 dni, po takim czasie możesz już podać pokarm.
Co do wilgotności robisz tak samo jak w przypadku starszych osobników, poprostu na oko tak aby większa część podłoża była wilgotna (nie mokra!)

ziu
20-07-2013, 04:01