PDA

Zobacz pełną wersję : Mało pomysłowy Irminia



MiteX
01-11-2013, 10:47
Witam !

Może mój problem wyda wam się głupi ale jako iż jestem początkującym hodowcą wcale nie jest mi do śmiechu.Od paru dni a dokładnie pięciu posiadam pięknego pająka Irminię.Sprzedawczyni powiedziała że jest to 5 lub 6 L ( ma on około 5-6 cm ).Trzymam go w terarium 30-25-20 ( długość,szerokość,wyskokość ) w którym jest zamek pare patyczków zakrętka z coli w której jest woda (narazie) a jako podłoże - włókno kokosowe.

Pytanie:

Czy mam dalej trzymać pajaka w tym terarium czy może przełożyć go gdzieś indziej ? Jeśli tak to jakie macie propozycje na nowy domek.

Jak go karmić ? Mam go od 5 dni. W drugi dzień od zakupu dałem mu pod "nos" pincetą dwa mączniaki które zjadł aż miło lecz to był jego ostatni posiłek.Od 4 dni już nic nie je chociaż dalej daje mu pod "nos".

Mam paru kumli którzy pomagają jak tylko mogą ale ich zdania na ten temat są podzielone.Jeden uważa że pająka trzeba przesadzić do mniejszego pojemniczka a drugi że zostawić tam gdzie jest tylko podawać małe świerszcze ( które w przeciwieństwie od mączniaków nie uciekają pod podłoże gdy pająk odpowiednio szybko nie zareaguje).

Proszę o pomoc ponieważ jak na początkującego bardzo się denerwuje z faktu iż moje zwierzątka nie jedzą :(

P.S Dodam też że wczoraj próbowałem go przesadzić i nawet siedział sobie godzinkę w pojemniczku po sałatce lecz zrobiło mi sięgo szkoda po tym jak próbował chodzić po ściance a ona miała ledwo 5 cm.W pudełku miał świerszcza i mączniaki - nie zjadł nic. Może stres ?

Za odpowiedzi z góry dziękuje !!!

GG-3353262

daf
01-11-2013, 10:59
Nie jedzenie może być oznaką wylinki. Przełóż go do mniejszego tak będzie najlepiej.
P.S.FAQ...

MiteX
01-11-2013, 11:12
OK dzięki za odpowiedz !
Proszę o bardziej rozbudowane porady ? Może jakieś propozycje co nadaje sęna nowy domekdla pająka ?

Marian667
01-11-2013, 11:14