PDA

Zobacz pełną wersję : Czy dobry jest??



terragady
02-01-2014, 10:48
Jestem początkujący, czy moge sobie kupić ptasznika białokolanowego, czy bardziej radzicie mi brachypelme(boehmei, emilia lub smithi)?? Słyszałem ze jad białokolanowego jest niezbadany i pająk jest bardzo agresywny!!


Jak ktos ma do sprzedania któregoś to zapraszam do rozmowy:) (ale tylko młode L1-L4)

cyclosternum
02-01-2014, 10:57
widze ze w profilu juz masz jakies zwierzaki więc ne widze wiekszego problemu jak nie bedziesz sobie dawał rady to sprzedaz...

SDY
02-01-2014, 10:58
Niezbadany jest jad w ogole ptasznikow. Przynajmniej nie do konca.
A czy z geniculata sobie poradzisz to zalezy tylko i wylacznie od ciebie, jaki bedziesz ostrozny przy manipulowaniu itp. Ja zaczynalem od kedziora i nie nazekam, ale jak porownuje go z mala geniculatka ktora stoi obok to momentami wydaje mi sie ze byl bardziej niezrownowazony (mozliwe ze to dlatego ze byl to pierwszy ptasznik i nie bardzo wiedzialem czego sie moge spodziewac...).
Powodzenia.

PLU
02-01-2014, 11:09
Ja nie mam żadnego problemu z białokolanowym mamuśka spokojna i zrównoważona i je pięknie :D:D:D:D ale nie chciałbym wsadzić jej ręki w terra (ładniejsza jest dla mnie przez szybke i bezpieczniejsza oczywiście :):):) :P:P:P)

morda
02-01-2014, 11:15
Ręki nie wsadzaj a będzie dobrze. One nie są agresywne - one są wiecznie głodne.

terragady
02-01-2014, 11:20
To co mam w profilu to niezpupełnie moje tylko brata i on sobie tam napisał ale zaraz to zmienie. Chwilunia. Dla mnie to bedzie pierwszy pająk. I nie wiem moze boehmei albo smithi bedzie lepszy?? Ale nie moge nigdzie znaleść wieć pozstanowiłem kupić sobie geniculate za 15 zł L2. Chyba tanio. A emili smithi i boehmei nie moge nigdzie dostac młodych.

terragady
02-01-2014, 11:27
A może Pterinochilus murinus sobie bym sprawił?? Ale chyba sie nie nadaje dla żółtka?? Ale ładny i fajny jest!