PDA

Zobacz pełną wersję : Co się dzieje z moim kędziorem ?? (FOTKA!!)



aneta_klb
26-01-2014, 10:51
Kupiłam B.Albopilosum w czerwcu. Nie znam się jeszcze dobrze na ptasznikach. W domu przeszła (bo to ona) dwie wylinki i jest obecnie po L7. Obecnie mamy trzynastego marca a mój ptaszniczek jadł ostatnio : 22.stycznia a potem 6 lutego po jednej larwie muchy.I do teraz nic nie chce tknąć. Jej zachowanie niewiele się zmieniło, jest dużo mniej aktywna, w nocy praktycznie sie nie rusza, a jeśli już to bardzo rzadko i ospale ; jest jakby bardziej płochliwa i delikatniejsza ; często reaguje ucieczką na próbe nakarmienia (chowa sie do kryjówki i nie wychodzi ). Bardzo się martwię bo praktycznie jest przez prawie trzy miesiące na dwóch lichych robakach. Jest strasznie chuda i czarna. Na jej ciele nie zauważyłam zmian i plamek jakiś. Nie uległa wypadkowi. Nie wiem czy to ma znaczenie ale nie ma oświetlenia w terrarium. Po za tym ma miseczkę z woda, kryjówkę, odpowiedni torf, mech. Utrzymuję odpowiednią temperaturę oraz wilgotnośc podłoża.
Ptasznik mój wydaje się być zdrowym a jednak...boję sie że coś jest nie tak. Czy ona szykuje sie do wylinki ?? Ostatnią przeszła 10 października 2004 r. To dawno bo bez oświetlenia przechodzi wolniej...
FOTKA jest zrobiona jakoś w styczniu bierzacego roku... Sama robiłam
BARDZO PROSZĘ O PORADĘ CO MAM ZROBIĆ ?? Czy mam czekać na wylinkę czy co ?? Bo już wystarczająco długo czekam .

Matt_ns
26-01-2014, 10:57
Niczym sie nie przejmuj. To ze twoj pajaczek nie je to nic, moze tak przez pare miesiecy. Moj ostatnio zjadl swierszcza (vanags L7)... ostatnio to znaczy 5 miesiecy temu i jakos nie ma dalej ochoty na jedzienie. To nie jest chomik ze bedzie latal po terrarium jak szalony i krecil sie w kolku. Brachypelmy sa wolne, siedz a prawie caly czas w miejscu. W nocy na pewno sie rusza i wychodzi z kryjowki. Nic sie z nia nie dzieje, to taki gatunek.

Pozdrawiam

SHERON
26-01-2014, 11:16