PDA

Zobacz pełną wersję : Kiedy brać na ręce



Dawid Pietrasina
17-06-2012, 14:06
Witam jestem tu nowy
Właśnie rozpoczeła się moje wspaniała przygoda ze światem gadów kupiłem g lamparciego. Kiedy moge go zacząć oswajać ponoc można brać go na ręce?

PaWeL^
17-06-2012, 14:22
czesc

to zależy jak dlugo masz geka ? czy się juz zaaklimatyzowal :] - z początku nie bralbym go na ręke spróbuj najpier podac mu pokarm z ręki może sam odważy się wskoczyc Ci na lape :))) moja przygoda z oswajaniem zaczela się od ..... tego ze mój gek sam mi wlazł na lape a ja nie wiedzialem za bardzo co mam z nim zrobic :)) balem się zeby nie spadl ale bylo git :]

pozdro

nokeg
08-07-2012, 07:47
ja mam gekona od wczoraj, też jestem początkującym, ale oswojony był już w skelepie,bo jedna ze sprzedawczyń brała go na ręce, to też go sobie wziołem i spodobał mi sie, w pierszy dzień zostawiłem go w terrarium i nie przeszkadzałem mu w poznawaniu nowego miejsca zamieszkania, ale dzisiaj jak sie obudzi to troche sie z nim pobawie :-)

Trunks
08-07-2012, 14:13
nokeg cos czuje że Twój gekon długo nie pociagnie jak sie będziesz nim "bawił" chcesz sie z kimś pobawic to kup sobie świnke morską, ja swojego oswajałem przez ok miesiąc, kładłem ręke do terra i czekałem co zrobi, kiedys wreszcie wszedł i było super ale tak żebym sie niem "bawił" to nie, bez przesady...

nokeg
08-07-2012, 15:34
bawić się miałem na myśli wyciągnięcie go z terrarium potrzymanie na rękach i włożyć go spowrotem, sam wchodzi mi na ręke i sie nie boi więc chyba to nic złego że go wymuje

Trunks
08-07-2012, 15:45
racja to nic złego, nawet to czasem dobrze, niech zobaczy więcej, niech sie zbliży z opiekunem :) mój Stefan cały czas kręci sie w okolicy drzwiczeka jak ylko otworze to juz będzie by wyjść, najlepsze jest to że jak przechodze obok terra to on idzie za mna wzdłuż terra i sie na mnie patrzy :)))

Bekkon
09-07-2012, 05:40