PDA

Zobacz pełną wersję : Małe gekony



Punisher
19-05-2013, 23:28
Kupiłem dwa małe gekony 8 cm 01.07.2004 i jeden z nich jest żwawy biega wieczorami po terrarium i zdobywa swój pokarm polując samemu, natomiast ten drugi cały czas siedzi w kryjówce a jedzenie podaje mu z ręki po pogładzeniu podgardla palcem (wtedy otwiera pyszczek) dostają Vibowit Junior także o braku mikroelementów nie ma mowy. Czy ten drugi zacznie wychodzić z norki i zacznie samemu polować. To moje pierwsze gekony jestem zielony w tych sprawach. Proszę o informację.

Kisiel
19-05-2013, 23:58
Wiesz powiem ci tyle ze moze to byc kwestia aklimatyzacji , moze poprostu jeszcze sie nie przystosowal do nowego otoczenia!! :)

Punisher
20-05-2013, 00:09
Czy ktoś może mi podać jakiś spis witamin (nazwa i firma) jakie są najlepsze dla gekonów lampacich, zarówno w płynie jak i proszkowane i które z nich są najlepsze. Czy można wsypać sepie do pojemniczka i postawić w terrarium i czy gekon sam będzie zjadał z takiego pojemnika (czy potrafi sam uzupełniać wapno?).

Kisiel
20-05-2013, 01:01
Ja podaje swoim gekonom Vibowit Junior !!Niech inni sie wypowiedza jakie daja wit. Tak mozesz dac sepie sproszkowana do pojemniczka moje gekony liza sobie to i w ten sposob uzupelniaja wapno!! Najlepiej nauczyc tego gekona jak jest mlody po potem moze sie nie przyzwyczaic!!

Stachu
20-05-2013, 01:40
Ja podaje swoim gekonom Toke witaminy Reptivite firmy ZOO-MED. Są one dobre dla wszystkich gekonow drapieznych, takze dla lamparcich!!!

gekon13
20-05-2013, 02:44
Ja swoim podaje Vibowit Baby i mam taki sam problem z jednym jak Punisher ale u mnie trwa to już jeden tydzień i 3 dni tylko że mój żeruje ale jeść nie chce.

GREJFRUT
20-05-2013, 03:09