PDA

Zobacz pełną wersję : Zamroziłem świerszcza i mam pytanie



mboinski
10-02-2014, 11:14
Witam.
Mam dwa pytanka.
1. Jaka jest pewność że gek go zje ?
2. Czy jak się rozmrozi to czy będzie żył (głupie pytanie ale po prostu jestem początkujący)?

blackjack
10-02-2014, 11:21
1. Nie masz pewnosci - jeden zje, drugi nie. Mozesz go co najwyzej wziasc w piensete i potrzasac mu przed oczami - moze chłapnie. Mozesz go tez prezglodzic jak tego nie bedzie chcial i wtedy dac - na pewno zasmakuje.

2. Czy sadzisz, ze jakby ciebie zamrozono, to po odmarznieciu bys zył?(no dobra, tego akurat nikt nie wie, bo sa badania na ten temat:):)) Ale on napewno nie bedzie zył :/

mboinski
10-02-2014, 11:23
Dzięki BlackJack za odpowiedź. Sądze że go ruszy bo przynajmniej od tygodnia nie jadł - zmiana terrarium i właściciela. Chciałbym żeby coś ruszył chociaż wczoraj miał wylinke i caluską zjadł. Czy on może najeść się wylinką ??

mrsnake
10-02-2014, 13:32
mboinski - jak chcesz mrozić świerszcze to proponuje metodę następującą (jeżeli świerszcze mają ponad 0,6 cm to do lodówki na 30-60 minut następnie do zamrażalnika na 5-6 minut ) i tak ogłószone świerszcze możesz podawać gekonowi - powinny one po ok 5 minutach "wyjść" z letargu i normalnie zaczną się poruszać oczywiście jeżeli wcześniej nie zostaną skonsumowane (używam tej metody od ponad 2 lat)

sqqter
10-02-2014, 13:47
Świerszcze żyją po odmrożeniu (kiedyś kupywałem 200 świerszczy w zimie- przyszly sztywne a po 20 minutach 99% żyło)

Kmieciu
11-02-2014, 06:06
o masz... kolejny wierzący w bajeczki. człowieku one po prostu kiedy pobędą na mrozie to popadają w taką jakby "hibernację" [nazywa się to chyba letarg ale nie wiem do końca] w celu obniżenia funkcji życiowych [chyba wiadomo po co]. kiedy już znajdą się w dogodnych warunkach to z tej "hibernacji" wychodzą i dalej sobie szczęśliwie żyją.