PDA

Zobacz pełną wersję : raz jeszcze kanibalizm;(



Caprice
12-02-2013, 01:48
Witajcie,na zwierzetach karmowych pisze pierwszy raz,a pajaka mam od miesiaca(jestem zatem amatorem).Z racji mojego nowego zwierzaka,mam takze swierszcze.Troszke sie tu naczytalam,no wiec sa trzy(wczesniej kupowalam na sztuki przed karmieniem).Mieszkajaw pudelku po kiwi(takie plastykowe przezroczyste,co ma dziurki od spodu pozaklejane),sa przykryte gaza na gumce(wbrew ostrzezeniom nie przegryzly),maja wlokno kokosowe(odpowiednia wilgotnosc),kawalek tego papieru po jajkach,zeby mogly sobie kryjowke znalesc,codzinnie dostaja kawalek jabluszka,marchewki(salaty jak jest) i kawalek szynki albo psiego zarelka.No wiec wszystko jak nalezy,a dzis rano chce im zarelko nowe dac,patrze a tu jeden ma w polowie zjedzony pyszczek,normalnie oko i kawalek glowy.Masakra.
Czy kanibalizm wystepuje tylko przy zlych warunkach czy poprostu one sa takie?
Dodam,ze ten zamordowany z zimna krwia byl najmniejszy.:(

FoKs
12-02-2013, 04:27
no niestety takie sa świerszcze
miałem takie problemy ale teraz mam terr dla nich spore dosc z siateczka na górze
no i powiem ze w jednym koncie dałem płatki owsiane po srodku dałem wapno z skorupek od jajek dobrze zmielone i na drugim koncie pokarm dla ryb no i na srodku wytłoczki dosc sporo a po drugiej stronie terrarium dałem torf zeby sie nie łączył z pokarmem bo by była plesn raczej no i na te płatki kłade pokrywke od słoika i wniej codzienie daje cos innego raz pomidora ogółka :P itd ....... saŁATE ITD
i dałem im kubeczek w ktorym wsadziłem gąbke i wlewam wode a gabke poto zeby sie nie topiły mozna tez sama gabka do tera wzucic ale wtedy woda moze sie wylewac a tak to mam w kubeczku

no i narazie z zagryzaniem mam spokoj !!! zrob jak napisałem jak nie pomoze to pytaj dalej :( bo ja niefiem
udanej hodowli 3maj sie powodzenia
Nara

krwiopij
15-02-2013, 10:28
troszke z innej beczki - odradzam szynke... to sama chemia... latwo moze swierszczowi zaszkodzic...

Predator