PDA

Zobacz pełną wersję : Bardzo prosze o pomoc!-ŚWIERSZCZE



dawid_długoszewski
30-01-2014, 10:22
Sprawa przedstawia sie następująco:

Wykluły mi sie moje pierwsze świerszcze.Z początku było ok co jakis czas widziałem pare martwych sztuk,jednak było sporo świerszczy i przez jakis tydzien bylęgały sie i było git.Jednak dzisiaj patrze a tu w zakrętce od słoika koło jabłka leży w cholere martwych!!!!!!I na dnie akwarium w różnych miejscach pełno trupów!!!!!!!!!Jestem początkujący i nie wiem co sie dzieje bardzo sie tym przejołem i zmarwiłem!!!!!
Dodam że na dnie akwarium mam około 32stopnie nawet troche przekraczało tą granice.Dałem im jabłko miały go pare dni ponieważ cięzko mi było go wyjąc bo całe oblazły.Czy za wysoka temp. moze za bardzo wysuszyć świerszcza i zabić?????Dałem im tylko jabłko wody nie miały.Czy taka temp.moze zostac?

BARDZO PROSZE O ODPOWIEDŹ I Z GÓRY DZIĘKUJE

Bocieq
30-01-2014, 10:43
moze jabłko było czyms pryskane i to im moglo zaszkodzic... tym bardziej jesli lezały w jego poblizu, temp wysoka ale raczej nie była przyczyna smierci

dawid_długoszewski
30-01-2014, 11:16
A czy możliwe jest ze temperatura i jeszcze do tego za mało wody doczyniły sie ze swierszcze sie odwodniły i padly???????

PROSZE O ODP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

CRIMSON
30-01-2014, 11:17
Najprawdopodobniej je przesuszyłeś, a jabłko dla wylęgu trzeba zmieniać codziennie szczególnie przy tak wysokiej temperaturze.

CRIMSON
30-01-2014, 11:17
Najprawdopodobniej je przesuszyłeś, a jabłko dla wylęgu trzeba zmieniać codziennie szczególnie przy tak wysokiej temperaturze.

Dark Raptor
30-01-2014, 12:10
Hmmm... u mnie miejscami jest 40 st C, przy samym dnie (w jednej części terrarium). Generalnie wylęg siedzi na wytłoczkach, więc ma niższą temperaturę. Trzymam malce na jabłku i kapuście pekińskiej. Nie pryskam niczym i nie odnotowałem dotąd większych strat w wylęgu.
Może jednak oprysk? (ja mam jabłka z własnego sadu - sprawdzone)