PDA

Zobacz pełną wersję : Co zrobic ze znaleziona modliszka???



walter
01-08-2011, 20:42
Witam!

Jestem bardziej zielony niz zielony w dziedzinie tego typu stworow wiec prosze sie ze mnie nie smiac :-)
Nigdy nie mialem do czynienia z innymi stworami oprocz psow i kotow.

Wczoraj wieczorem moj kot znalazl na balkonie cos ruszajacego sie - w normalnych warunkach nie zwrocibym na to uwagi ale to "cos" zaczelo sie bronic i po blizszych ogledzinach zauwazylem ze kocur usiluje zamordowac modliszke.
Pogonilem futrzaka a modliszke w pierwszym odruchu chcialem wywalic za balkon - teraz zaczyna sie juz robic zimno nocami w Montrealu, wiec zrobilo mi sie tego szkoda i wlozylem modliszke na noc do wielkiego sloja (oczywiscie bez zakretki).
Wlozylem troche trawy, pare lisci ale nie wiedzialem czym modliszki sie zywia.
Dzisiaj rano w sklepie zoologicznym kupilem jej takie srednie terrarium z plastiku, nasypalem troche ziemi, lisci, pare patykow i wrzucilem szesc swierszczy (powiedziano mi, ze modliszki to jedza).
Swierszcze rozlazly sie po dnie - modliszka wdrapala sie na gore - wisi sobie do gory nogami i zdaje sie ze ignoruje te swierszcze.

Nie jest duza - jakies 5-6 cm, jasnobrazowa (fotka w zalaczniku)
Prosze o jakies sugestie, jak sie powinienem nia prawidlowo opiekowac.

Dzieki (w imieniu tego zwierza) za pomoc.

Atrax
01-08-2011, 23:03
Witam
Na twoim miejscu nie przyzwyczajał bym sie za bardzo do nowego zwierzaka. sadzac ze zdjecia to samiec, a wiec pozyje moze jeszcze miesiac max. Jezeli chodzi o hodowle to mozesz karmic swierszczami, muchami, innymi owadami dno lekko zwilżaj woda
Pozdrawiam
Atrax

walter
03-08-2011, 07:39
Atrax,

Dzieki za odpowiedz i wskazowki.
Tez mysle, ze dlugo nie pociagnie bo prawie nic nie zre.
Swierszcze sa dla niej chyba za duze - wszystkie zyja, maja sie dobrze i skacza sobie po dnie.
Modliszka (lub raczej modliszek) wisi uczepiony siatki i jak na razie zjadl jedna mala muche ktora jakims cudem udalo mi sie zlapac.