PDA

Zobacz pełną wersję : Patyczaki Indyjskie



Lockdown
25-04-2014, 07:06
Byłem wczoraj w Zoologicznym i zauważyłem w faunaboxie patyczaki w cenie 8 zł :)
Spodobały mi się one i myśle żeby sobie moze go kupic :]
Czy taki duży słoik wystarczy dla jednego osobnika , dałbym mu ze 3 gałązki a na tyl moze dla ozdoby lisc bluszczu sztuczny :)
Czy to by wystarczyło ? I jestem w tym zielony wiec pytam czy on moze moglby mnie ugryść czy cos ? Powiedzcie mi coś o tym gatunku...

PS. Opis czytałem

Snapek
25-04-2014, 07:50
Słoi powinnien być 2-3 razy większy od owada.
Nie dawaj sztucznych roślinek owad moze się zatruc mysląc że to normalne liście.
Zapraszam :http://www.mga.com.pl/~adampl/gatunki/psg1/psg1.php

hanzel
25-04-2014, 07:53
Tak, ona może sie pogryżć i to dosyć dotkliwie. Raz jak mnie zaatakował to 4 szwy na dłoni mialem...:P oczywiscie zartuje, patyczaki sa nieszkodliwe i przepraszam ale nie moglem sie powstrzymac. Hmmmmm 8 zł to chyba duzo ale nie wnikam, u mnie sa patyki po 2,50 w zoologicznym. Przeczytaj opis i na poczatek wystarczy. A jak bedziesz mial jakies konkretne pytania to wal smialo <bo teraz to nie wiem co bys chcial wiedziec>, sztucznych roslin nie polecam gdyz patyk bedzie sie chcial do tego dobrac. Lepiej wstawic tam normalna, jadalna roslinke w słoiczku i sprawa załatwiona.

Jaca
25-04-2014, 12:07
W zupełności słoik na jednego patyczaka indyjskiego wystarczy. Upewnij się jeszcze, czy to jest na pewno patyczak indyjski.

Lockdown
26-04-2014, 00:31
No właśnie wiem, bo na faunaboxie jest napisane tylko patyczak więc się spytam ;)
Chyba że mu bedzie smutno to dokupie drugiego ;d

DZIUREK
27-04-2014, 06:41
DLACZEGO MOJE ODPOWIEDZI SĄ KASOWANE ?????? Forum jest po to by sobie pomagać ale widzę, że moderatorzy mają niezły ubaw kasując posty!!! Jeśli i ten post zostanie skasowany to będzie już totalne świństwo jeśli nie gorzej.....




Lockdown :