PDA

Zobacz pełną wersję : szychy- HELP



Saurion
09-06-2012, 10:14
hi all !!!

Jestem początkujący. Bede mieć szyszke(i?), no ale w internecie nie ma za dużo informacjii o nich, więc poroszę o pomoc:
-lepiej jest trzymać jedną czy więcej jaszczurek(nie zamierzam na razie prowadzić hodowli, chodzi mio ich samopoczucie)
-czym najlepiej je karmić: szarańczą, świerszczami czy karaczanami?
-czy szyszki need żarówkę UV?
-jakie rośliny można im bezpiecznie wsadzić do terrarium?
-czy potrzebują jakiś witamin i jeśli tak to jakich?
-jakie podłoże jest dla nich odpowiednie?

z góry dziękuje za odpowiedź.

Arrow
09-06-2012, 10:29
zawsze lepiej kilka sztuk, wszytsko co wymieniles na ziane posyapne witaminami, UV niezbedna, jako podlozem mozez uzyc samego piasku, piasku z torfe m w proporcji 2:1, samego torfu, rosliny to przede wszytskim jakies sucholubne w zasadzie mozna posadzic wiele rosliny nawet i jakas wilgotonlubna w jakism rogu terrarium gdzie bedzie zawsze wyzsza wilgotnosc

Moby_
09-06-2012, 13:22
"-czym najlepiej je karmić: szarańczą, świerszczami czy karaczanami"
wszystkim, urozmaicaj diete jak najbardziej
p.s
staraj sie dopasowywac tresc posta to odpowiedniego forum - w tym przypadku sa to jaszczurki

Black
09-06-2012, 15:47
Mysle ze znajdziesz troche wiadomosci http://terrarium.com.pl/szyszkowieczwyczajny.php

Saurion
10-06-2012, 08:19
jeszcze 3 pytanka:
-czy jak bede 3mać 2 samce, to czy bedą walczyć ze sobą, w opisie jest napisane że: "są to jaszczurki zgodne, nie będą walczyć z przedstawicielami innych gatunków", a ze sobą?
-jakie witaminy polecacie?
-znacie może kogoś kto hoduje szychy i mógłby się podzielić ze mną doświadczeniem?

thx wszystkim którzy dotąd odpowiedzieli mi

wienio
10-06-2012, 13:36
czy jako podłoże do szyszek może być piasek? Arrow pisze że tak a ja słyszałem że to raczej nie jest wskazane

Saurion
11-06-2012, 05:39
terra 70/50/40 (dł/sz/h) dla pary szych dobre czy za małe???

PaWeL^
11-06-2012, 06:46
czesc