PDA

Zobacz pełną wersję : tak ogólnie?



efcon
03-10-2012, 11:43
Chciałabym kupić sobie jakieś zwierzę, które żyje w terrarium (np.:krab, żłów). Jak myślicie jakie jest najlepsze? Proszę o ocenę ogólną :-) Jestem początkująca, więc gustuję w zwierzętach, które są łatwe w utrzymaniu. Proszę odpiszcie mi, Ewa

noelka
03-10-2012, 11:49
proponuje zolwia stepowego :) sama mialam :) fajny zwierzak :)) nie ma za wielkich wymagan :) no i zywienie nie jest klopotliwe :)

pozdrawiam

natalia

Yeter
03-10-2012, 11:55
Chyba każdy powie co innego ;) Ja jak zaczynałem miałem stepowe, czerwonolice i kraba- wszystkie kochałem :D

noelka
03-10-2012, 11:58
czerwonilicego tez mialam :) takie malenstwo.4cm. ale cos mi z nim piesek zrobil... tzn woda wokol akwa byla rozchlapana a pies mial mokry pysk :/ moj zolwik niefajnie skonczyl.. ale fajny byl :)

Double
03-10-2012, 12:10
chmmm to pytanie spowoduje pewnie lawine postow... mysle ze wpierw musisz sie zastanowic jaki rodzaj zwierzaka cie interseuja (gad, plaz, owad, pajeczak, skorupiak etc), czy masz miejsce i pieniadze na odpowiednie terra, czy bedziesz miala czas o nie dbac, czy masz staly dostep pokarmu dla danego zwierzecia, czy domownicy sie na nie zgadzaja (;-)) a potem poszukac na tej stronie zwierzat ktore cie interesuja, sprawdzic czy nadaje sie ono dla poczatkujacych i czy mozesz mu zapewnic odpowiednie warunki. na poczatek propunuje:
-zolwia stepowego/greckiego
- szyszkowce, anolisy zielone, gekona lamparciego lub ktoregos z mniejszych gatunkow, agame brodata, scynki
- weza zbozowego lub mahoniowego, pytona, ktoregos z wezy mlecznych(lancetoglowow)
- karliki szponiaste, rzekotke australijska lub zielona, zabe szponiasta, ew.zabe rogata
- straszyki, patyczaki, kruszczyce, karaczany, modliszki np gastrice
- brachypelme emilie/smithi/albopilosum lub acanthoscurrie geniculate
- kraby
na poczatek na prawde nie warto: