-
Wylinka=miesiączka?
głupie to bedzie pytanie co zadam .. ale nieznalazłem jakiejs odpowiedzi to niego ..
czy u pająków wylinka wystepuje jak u kobiety miesiączka ?? chodzi mi o intensywnosc... ze np. dokładnie co 5miesięcy czy jakos inaczej :) dzieki z góry za odp :) i "wysmiejscie mojego pyt." :D:) jestem początkującym
-
Re: Wylinka=miesiączka?
hehe niezłe porownanie. Nie wylinka nie nastepuje w takich samych regularnych odstepach, im pająk stardszy tym rzadziej przechodzi wylinke
-
Lol - czegoś takiego jeszcze nie było :)
Nie - pająk nie przechodzi regularnie wylinki. Np. raz może mieć do miesiąc, co pol roku albo co ..... (tu wpisać co ile). Nie ma żadnych regularnych odstępów. Dużo zależy od warunków.
-
Ok dzieki wam :) chociarz trafiłem w jakieś pytanie którego niebyło jeszcze :D:D:)))
a u kędziorka L2 kiedy wystepuje ??:D
-
kobiety wsumie terz nie regularnie , czasem sie spuznia , czasem za szybko , jadna ma 28 dni , druga ma 25 trzecvia 30 dni a czwarta ostro ponad 9 miechów :P więc porównanie pasuje :P:P:P:P:P
-
Generalnie pajaki do 4 wylinki linieja co okolo miesiac, pozniej czas miedzy kolejnymi wylinkami stale sie wydluza.
-
No nie zawsze - weź np. takiego crawshayia. Jakby liniał co miesiąc to bym ze szczęścia kapcie zjadł...
-
Oj, mordko, generalnie.... ;P
Nie mowie tu o np. Grammostola rosea ani o Grammostola alticeps. Po prostu wiekszosc...
-
Rosea to ewenement. Niby rośnie wolno a kumplowa rosea liniała co 3 miesiące (dorosła jest). To są dziwne pająki. Tak samo niby niejadki. A moja i kumplowa jedzą jak chore. Wyglądają jak kleszcze.
Z pajakami nigdy nic nie wiadomo :)
Ale generalnie linieją co miesiąc w dobrych warunkach (maluchy).
-
Pietrolin dzięki, przez ciebie mam zalany monitor i klawiaturę kawą :)))
fajnie jest rano cos ciekawego przeczytać :D
-
oj pppppp, juz nawet sie nie chce rano isc do toalety, od razu przed monitor :P
-
:) JA TU KAWAŁÓW NIEOPOWIADAM :d:) JA POWAZNE PYTANIA ZADAJE :) HEHE DZIEKI ZA TYLKE ODP :))))))
-