Tak jak w temacie mlody boa tęczowy .Zamienie na jakies zwierzaki
Wersja do druku
Tak jak w temacie mlody boa tęczowy .Zamienie na jakies zwierzaki
Można by podac gatunek ??
CZy mógłbyś mi posłać jakieś jego fotki na maila ( dziurek1@op.pl ) niestety na kupno takiego cudu mnie nie stać a hoduję tylko owady więc o zamianie nawet nie wspominamę wdzięczny za fotki :D:D
"..niestety na kupno takiego cudu mnie nie stać ..." załoze się że to E.c.m więc to nie zadne cudo :] młody 100-120zł :]
tak to maurus
czy pająki mogą być? ooferuje vagansa i parachybanę L6 i L3
Goblin jestem tylko studentem ( nie zarabiam) i 100- 120 zł to dla mnie serio spory wydatek wymagający sporego zaplanowania i rozłożenia w czasie ( no chyba, żeby był ktoś chętny na 100 Aretaonów to bym nawet 2 wężyki mógł kupić bez szwanku dla mojego budżetu :))
Czy to jest samiec?? Interesowal by mnie wlasnie samiec a zamienic moge na innego weza:)
Mam pytona krolewskiego ktory mi sprawia klopoty ale mzoe ty bys sobie poradzil...
Czy studenci są naprawde tacy biedni ??
Goblin to ze ktos niema pięniedzy , bez względu na to z jakiego powodu , to chyba nie należy tego komentowac ...
Czy ja to komentuje... ?? Tylko się pytam czy studenci są naprawde biedni... Hyh...
Goblin masz 16 lat ( tak masz w profilu) już niedługo się dowiesz ( jeśli będziesz studiował) o ile sytuacja w tym dziwnym kraju się nie zmieni do tego czasu(a mam nadzieję,że się zmieni , czego życzę nam wszystkim :))
No to ja mam nadzieje że sie zmieni :D
Goblin, życzę Ci żebyś był bogatym studentem i żeby stać Cię było na wynajęcie mieszkania, kupno paru węży, i później opłacania rachunków za prąd, którego terraria dość sporo "pożerają".
;-) na początku jednak, to skończ LO i zdaj tą wspaniałą NOWĄ mature :P
Pozdrawiam, papa
do Goblina: Dokładnie, skończ najpierw LO, pozniej zdaj maturę a potem zacznij myslec o studiach i wtedy sobie sam odpowiesz na pytanie, jak wygada status finansowy klasycznego studenta ! p.s czytaj mój opis...