Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Wątek: Mączniaki dla jaszczurek

  1. #1
    miałcyś
    Guest

    Mączniaki dla jaszczurek

    Witam, jestem dość początkujący w dziedzinie jaszczurek i mam takie pytanie:
    czy są jakieś jaszczurki które można karmić głównie mączniakimi??


  2. #2

    Re: Mączniaki dla jaszczurek

    niema takich jaszczurek...


  3. #3

    Re: Mączniaki dla jaszczurek

    Nie. Mączniaki nie są zbyt wartościowym pokarmem dla jaszczurek.


  4. #4
    miałcyś
    Guest

    Re: Mączniaki dla jaszczurek

    A oprócz legwanów jakie jaszczurki karmi sie tylko pokarmem roślinnym??


  5. #5

    Re: Mączniaki dla jaszczurek

    Całkowicie roślinnym agamy z rodzaju Uromastyx (biczogony), Amblyrhynchus cristatus (legwan morski)
    W dosc duzym stopniu pokarmem roslinnym odzywiaja sie gatunki z rodzajow: Sauromalus, Cyclura, Ctenosaura, Conolophus, Brachylophus, Hydrosaurus.


  6. #6

    Re: Mączniaki dla jaszczurek

    W zasadzie nie ma jaszczurek wyłącznie roślinożernych, bo w młodym wieku chyba wszystkie gatunki uzupełniają dietę o jakieś owady, itp. Dosyć oryginalny pomysł, żeby przy wyborze jaszczurki kierować się dietą...


  7. #7
    miałcyś
    Guest

    Re: Mączniaki dla jaszczurek

    Bo znałem wiele osób które kupiły np. gekony a potem nie mieli kasy na świerszcze i gadzinki głodowały.
    Tokaga mógłbyś mi coś więcej opowiedzieć o tych gatunkach??
    Z góry dzięki


  8. #8

    Re: Mączniaki dla jaszczurek