Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Wątek: co lepsze na początek legwan zielony czy agama brodata ?

  1. #1
    vagansptasznik
    Guest

    co lepsze na początek legwan zielony czy agama brodata ?

    co lepeij wybrać na początek legwana zielonego czy agame brodatą jestem początkujący.
    i jeżeli możecie to napiszcie mi ceny ile by kosztował cały kompleat legwan zielony terra oświetleni a ile agama z terra oświtleniem


  2. #2
    MaueR
    Guest

    Re: co lepsze na początek legwan zielony czy agama brodata ?

    Oczywiscie ze agama ,mniejasza i latwiejsza a co do ceny niech sie hodowcy wypowiedza.


  3. #3

    Re: co lepsze na początek legwan zielony czy agama brodata ?

    Według mnie agama jest łatwiejsza w hodowli, szybciej sie przyzwyczaja do ludzi itd. Tylko że agama potrzebuje całkiem mniejsze terrarium niz legwan i rosnie 5 razy mniejsza od legwan zielony PoZdRo AlL

  4. #4

    Re: co lepsze na początek legwan zielony czy agama brodata ?

    ja mialem lega i nie polecam, mam 3 agamy brodate i sa zajebiste!! strasznie zarloczne bestie!! GORACO POLECAM!!

    na swietlowke musisz liczyc ok 50 zł
    na terra od 100 do ??
    a agame mala mozesz juz kupic za 80zł


  5. #5

    Re: co lepsze na początek legwan zielony czy agama brodata ?

    Widze że kolega młody jeszcze i bez doświadczenia))))
    A tak na serio to brodate, bo:
    1. Super się oswajają
    2. Dużo mniejsze od legwanów
    3. Legwany są dużo bardziej delikatniejsze
    4. Legwany się ciężko oswaja
    5. Pomyśl czy cię będzie stać na wielkie terrarium w domu
    5. Miałem lega(mój tata) tylko że on jest doświadczony (węże, gekony, agamy) i on był baaardzo oswojony i wogóle cudowny ale wiele ludzi kupuje sobie legi licząc na to że bedzie taki jak np. mój, a tu guzik- leg jest agresywny zapada na chorobę i smutny koniec

    Kupuj agamy- wspaniałe stwożenia)))


  6. #6

    Re: co lepsze na początek legwan zielony czy agama brodata ?