Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Wątek: Problem z okiem guttaty

  1. #1

    Problem z okiem guttaty

    Niewiem co sie z jednym okiem dzieje jakos zmatowiało i pomarszczylo się. Po zrzuceniu wylinki jest tak samo (wylinka w całosci zeszła z oka).
    A oto jak to wygląda...


    Do odrożnienia drugie oko zdrowe...


    Gałka oczna rusza się normalnie.


  2. #2

    Re: Problem z okiem guttaty

    Mam nadzieje, że to samo zniknie. Jesli nie to bede musial isc do weterynarza, może przepisze jakieś krople czy coś.


  3. #3
    Kretschmer
    Guest

    Re: Problem z okiem guttaty

    Nie znam się na tym, ale jak by to wziąć na logikę, to jeśli uszkodzenie zrobiło się niedługo przed wylinką, to może nowa skóra także się wgniotła i będzie trzeba poczekać na następną wylinkę.

  4. #4

    Re: Problem z okiem guttaty

    takie deformacje na ogół są skutkiem zbyt niskiej wilgotności. proponuje zanurzanie wężyka w rumianku (tak, by wstawały tylko nozdrza - oko pod wodę), herbacie (wszystko przestudzone) i letniej wodzie. o ile okular nie jest pęknięty nie ma narazie potrzeby, by iśc do weterynarza


  5. #5

    Re: Problem z okiem guttaty

    w terra mam 3 guttaty i tylko jednemu sie to stało.
    Niemwiecej robie wilgotnosc zakazdym razem dlugo przed wylinka i wode mam przy zarowce wiedz caly czas paruje. a weze zrzucaja wylinki kazda w innej poze wiec wychodzi ze maja prawie zawsze wilgotnosc.
    Zreszt to jest szafa z kilku terrari i jak ktoremus zbilza sie wylinka to juz sprzyskuje wszystki terraria.

    E tam niewiem moze sobie cos zrobila podczas karmienia albo odarla sie o konar czy kamien.


  6. #6

    Re: Problem z okiem guttaty

    Moja samiczka miała coś podobnego z okiem. Dziabnęła ją myszka przy karmieniu. Po dwóch wylinkach nie ma śladu.
    Ale niekoniecznie może być to samo


  7. #7
    Jarek Zajączkowski
    Guest

    Re: Problem z okiem guttaty