Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 23

Wątek: żółwiak chiński /chłopczyk czy dziweczynka/

  1. #1

    żółwiak chiński /chłopczyk czy dziweczynka/

    Witam, od dwóch tygodni mam dwa żółwiaki chińskie /zenek i zadyma/.
    Są spokojne /jak na razie/.
    Chciałabym jakoś rozpoznać jakiej sa płci... czy ktoś może mnie oświecić??
    Z góry dzięki

  2. #2
    MataManX
    Guest

    Re: żółwiak chiński /chłopczyk czy dziweczynka/

    puki co jeśli są młode chyba nie poznasz a jak będą dorosłe to chyba klasycznie jak u żólwi wgłębienie w pastronie i duży, szeroki ogon ( ale mogę się mylić od żólwiaków specem nie jestem :P )


  3. #3

    Re: żółwiak chiński /chłopczyk czy dziweczynka/

    sorry jestem totalnym laikiem co to jest pastron??? zółwiaki sa prawdopodobnie w tym samym wieku a jeden jest wyrażnie większy, ten mniejszy jest bardziej agresywny np. w stosunku do pływających rybek...
    dzięki za info...

  4. #4
    MataManX
    Guest

    Re: żółwiak chiński /chłopczyk czy dziweczynka/

    co do żólwiaków to dorosłych nie powinieneś trzymac razem bo będzie rzeźnia i nie wyjdą z tego cało a plastron jest to spodnia częśc pancerza radzę poczytać opis


  5. #5

    Re: żółwiak chiński /chłopczyk czy dziweczynka/

    masz gg, mój nr 133324 a kiedy będą dorosłe?? jest to kwestia wyglądu czy ściśle okreslonego wieku?

  6. #6
    MataManX
    Guest

    Re: żółwiak chiński /chłopczyk czy dziweczynka/

    bardziej wielkość w kótórej będą już na tyle rozwinięte żeby wyklazywać zachowania rozdorcze ale w ich wypoadku nawet podrostki potrafią być agresywne


  7. #7

    Re: żółwiak chiński /chłopczyk czy dziweczynka/

    Uważaj na własne palce, podobno żółwiaki gryzą boleśnie


  8. #8

    Re: żółwiak chiński /chłopczyk czy dziweczynka/