Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 21

Wątek: Prosze o jakies rady

  1. #1

    Prosze o jakies rady

    czesc wszystkim jestem amatorem w tej dziedzinie i napalilem sie strasznie na jakiegos ptasznika i tu jest wlasnie problem bo w moim miescie nie ma za duzego wyboru a poza tym sie nie znam. Moze poradzicie mi jaki gatunek tych fazerskich zwierzatek jest najlepszy dla poczatkujacego i o co chodzi z tym wyczesywaniem wloskow (czy to jest grozne dla czlowieka)??? Pozdrawiam i dziekuje

  2. #2

  3. #3
    Nook
    Guest

    Re: Prosze o jakies rady

    Najlepszy jak pewnie każdy potwierdzi - Kędzierzawy


  4. #4
    Huhros
    Guest

    Re: Prosze o jakies rady

    wedlug mnie tez Kedzierzawy , ale one na maxa wyczesuja wloski.
    Co do wloskow : jesli Ptasznik sie wkurzy to wyczesuje wloski z odwloka. Polega to na tym ze szybko trze nogami o "pupe" i potem jest "łysa"
    wtedy najlepiej zostawic go w spokoju i umyc rece (mozesz miec problemy jak wloski dostana sie do oczu)
    mozesz tez kupic Ptasznika Rozowego - one raczej malo wyczesuja i tez sa bardzo lagodne ( ale nie tak fajne jak Kedzierzawe

    pozdrawiam
    Huhros


  5. #5

    Re: Prosze o jakies rady

    Ja polecam Chilijskiego różowego. Spokojny, prawie nie wyczesuje włosków i mamło wymagajacy jeżeli chodzi o warunki hodowli. Wystarczają mu warunki pokojowe w ciepłym mieszkaniu (20-24C)


  6. #6

    Re: Prosze o jakies rady

    nie oczerniajcie kedzierzawcow.... moj wogole nie wyczesuje wloskow

  7. #7

    Re: Prosze o jakies rady

    napoczatek zeby sparawe postawic jasno: