To sie nawet latwo robi.
Na poczatku robi sie Tube o odpowienich wymiarach. Pozniej ustawia sie jej teksturke, to wciska sie literke "m". Trzeba ustawic rodzaj materialu na PHONG, a potem ustawic glossines i pozostale wspolczynniki. Ja zle ustawilem glossiness i wyszlo mi szklo, a nie plastik, no ale mniejsza o to.
Pozniej pod ta Tube dalem cylinder i ustawilem mu strukture gleby. Wystarczylo noise i 2 kolory: czarny i brazowy, ale i tak nie wyszlo mi to, co trzeba.
Pozniej stworzylem "CONE", ktory posluzyl na miseczke z woda i zabarwilem go na czarno. Pozniej trzeba bylo zrobic kore, wiec zrobilem tube, a nastepnie dodalem modyfikator "EDIT MESH" i powywalalem polowe werteksow, tak, zeby bylo pol tuby, ale tu tez pojawil sie problem, bo nie mozna bylo nalozyc tekstury kory (ktora jest jedna ze standardowych tekstur 3ds MAXA), wiec ustawilem modyfikator UWV mapping i pojawila sie teksturka. Pozniej, zeby kora nie byla kanciasta, to dodalem modyfikator mesh smooth i ustawilem liczbe interactions na 3 i odwrocilem kore pod pewnym katem, tak zeby sprawiala wrazenie opartej o szybe.
Pozniej ustawilem box pod sloikiem i zrobilem taka teksture, zeby to wygladalo na stol.
No i "po ptokach".
Pozniej rendering i gotowe.
Heh.. ale namieszalem.



ALE PROSZE WAS JESZCZE RAZ, ZEBYSCIE MI ODPOWIEDZIELI NA PYTANIE