Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 20

Wątek: Niech żyje kompetencja prasy !!!

  1. #1

    Niech żyje kompetencja prasy !!!

    Zobaczcie :
    http://www2.gazeta.pl/edukacja/1,28382,191282.html
    czwarty akapit od góry. Ale generalnie caly artykol jest smieszny


  2. #2
    Korgan
    Guest

    Re: Niech żyje kompetencja prasy !!!

    ehh nie no rece opadają!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!

  3. #3

    Re: Niech żyje kompetencja prasy !!!

    rzeczywiscie niezłe. ale moim faworytem i tak pozostaje Kurier Lubelski:
    http://www.kurier.lublin.pl/modules....rticle&sid=198

    "Odprowadzałem do furtki znajomego, kiedy spostrzegłem tego stwora (...) Nie znam się na pająkach, jednak tego rozpoznałem bezbłędnie – ptasznik." - cóż za dramaturgia
    albo drugi kąsek: "Moja wiedza o ptasznikach ogranicza się do kilku obejrzanych w telewizji filmów przyrodniczych (...) W głowie tłukła mi się jedynie myśl, że spośród 20 gatunków tego pająka chyba 6 jest jadowitych." dobrze, że się chłopak przyznał.

    a na przekąskę równie pikantny: http://www.kurier.lublin.pl/modules....e=thread&order


  4. #4
    Atrax Robustus
    Guest

    Re: Niech żyje kompetencja prasy !!!

    Buahahahah

    Doczytalem do polowy i rodzina wezwala karetke... bo sobie lekko spadlem, jak przeczytalem


    lol


    W sumie przydaloby sie utworzyc na forum dzial "humor" lub "S-F".

    O kurde.. ludzie to maja wyobraznie. Tolkien bylby zadowolony

    Ps. Nie komentujmy tego artykulu tak: "skandal"..."spalic ich w piekle". Raczej lepiej traktowac to jako tzw. "scieme", bo naprawde szkoda nerwow

    Poza tym nie wymagajmy znajomosci ptasznikow od autorow tego artyk"o"lu, bo prawdopodobnie gosc spoznial sie notorycznie do pracy i dostal to za kare (inni dostaja horoskopy).

    .... i jeszcze raz: rotfl'n'lol



  5. #5
    mAYh3m
    Guest

    Re: Niech żyje kompetencja prasy !!!