Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 18

Wątek: smithi L2

  1. #1
    gigol
    Guest

    smithi L2

    Witam
    Jestem początkującym terrarystą.Od prawie roku hoduje ptasznika kędzierzawego.
    Pomyślałem że czas poszerzyć horyzonty.Znalazłem ciekawą ofertę:
    Brachypelma smithi, L2 za 40zł z legalnej chodowli.Moim zdaniem tanio, ale nie wiem czy dam sobie rade z takim małym pajaczkiem.Może się myle, więc napiszcie prosze czy z takim pajączkiem są jakieś problemy.

    Z góry dzięki.
    Pozdro

    PS:mój samczyk kedzierzawiec nie je nic już prawie 3,5 miecha.Czy to normalne?


  2. #2
    G.R.Z.E.S.I.E.K.
    Guest

    Re: smithi L2

    Jeżeli chowałeś już pająka to ze smithi nie powinneś mieć problemu życze powadzenia POZDRAWIAM

  3. #3
    _INVISIBLE_
    Guest

    Re: smithi L2

    Z duzymi jak i malymi ptasznikami nie ma problemow (w tym wypadku Brachypelma)
    jesli zapewnisz im optymalne warunki tj. wilgotnosc, temperatura, pokarm musi byc mniejszy np. pinka. Oczywiscie trzeba go dac do malego pudeleczka np. po kliszy.

    I to by bylo na tyle


  4. #4
    RAMMSTEIN1
    Guest

    Re: smithi L2

    Napewno sobie poradzisz
    Polecam zakup u mantida, ma dobre ceny


  5. #5
    gigol
    Guest

    Re: smithi L2

    Czy smithi L2 jest mniej wiecej tej wielkości czy mniejszy
    http://www.metus.asmed.pl/Duze/B_Smi...032003_2D.html


  6. #6
    Nazar
    Guest

    Re: smithi L2

    po pierwsze 40 zlotych za smithi po 2 wylince to dosyc sporo wiec za ciekawej oferty to nie znalazles, ja za 25 zlotych kupilem w Listopadzie smiciaka po 3 wylince.

    po drugie nie martw sie ze nie je 3,5 miesiaca


  7. #7
    xeper
    Guest

    Re: smithi L2

    hehe 40złza l2?? ja zapłaciłem 30zl za L4


  8. #8
    LUKa_
    Guest

    Re: smithi L2