Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Wątek: Agresja i pobudzenie = wylinka?

  1. #1
    lukanio
    Guest

    Agresja i pobudzenie = wylinka?

    Jestem początkującym terrarystą i mam pewne pytanie mój pająk G.rosea nie wiem która L bo niedawno go dostałem zalepia właśnie otwór w kokosie pajęczyną i stał się agresywniejszy.Gdy przy spryskiwaniu jego terrarium kumpel włożył kawałek kartki żeby nie uszkodzić jego pajęczyny-zaatakował ją(pająk oczywiście).Czy to znak nadchodzącej wylinki?

    Pozdro łukasz


  2. #2
    ketnip
    Guest

    Re: mam pytanie

    tak kolego , a pozatym poczytaj FAQ i archiwum zanim zaczniesz zadawać takie pytania... :P:P:P:P


  3. #3
    SHERON
    Guest

    Re: mam pytanie

    EHHEEHEH nie złoście sie na niego też pytaliście.Tak najprawdopodobniej to wylinka.

  4. #4
    ketnip
    Guest

    Re: mam pytanie

    Sheron ja sie na nikogo nie złoszcze potwierdziłem, ze to moze byc wylinka, a sam zanim zaczynałem przygode z pajączkami przeczytałem FAQ kilka razy i niezadawałem tego typu pytań...


  5. #5
    Markoś
    Guest

    Re: mam pytanie

    tak najprawdopodobniej wylinka


  6. #6
    lukanio
    Guest

    Re: mam pytanie

    Dzięki wszystkim za odpowiedz


  7. #7
    Mariusz
    Guest

    Re: mam pytanie

    Szeron, a jak tu sie nie denerwowac, kiedy ktos na forum, na ktorym przewaznie sie zadaje jakies pytania, nazywa watek "mam pytanie" )))))
    .. pomijam juz fakt, ze ludzie kupuja zwierzątka, nie czytając o nich podstawowych informacji np. na FAQ...


  8. #8
    lukanio
    Guest

    Re: mam pytanie

    Sorry za takie głupie pytanie Mariusz ale jak już napisałem jestem początkujacym terrarystą i nie jestem tak genialny jak ty


  9. #9
    ponczos
    Guest

    Re: mam pytanie

    "Początkujący" nie znaczy chyba to samo co "nieczytaty"?? )

  10. #10
    lukanio
    Guest

    Re: mam pytanie

    no dobra ponczos masz racje,mogłem poczytać najpierw i nie zadawać tego pytania