Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Wątek: Czy dobry jest??

  1. #1
    terragady
    Guest

    Czy dobry jest??

    Jestem początkujący, czy moge sobie kupić ptasznika białokolanowego, czy bardziej radzicie mi brachypelme(boehmei, emilia lub smithi)?? Słyszałem ze jad białokolanowego jest niezbadany i pająk jest bardzo agresywny!!


    Jak ktos ma do sprzedania któregoś to zapraszam do rozmowy (ale tylko młode L1-L4)

  2. #2
    cyclosternum
    Guest

    Re: Czy dobry jest??

    widze ze w profilu juz masz jakies zwierzaki więc ne widze wiekszego problemu jak nie bedziesz sobie dawał rady to sprzedaz...


  3. #3
    SDY
    Guest

    Re: Czy dobry jest??

    Niezbadany jest jad w ogole ptasznikow. Przynajmniej nie do konca.
    A czy z geniculata sobie poradzisz to zalezy tylko i wylacznie od ciebie, jaki bedziesz ostrozny przy manipulowaniu itp. Ja zaczynalem od kedziora i nie nazekam, ale jak porownuje go z mala geniculatka ktora stoi obok to momentami wydaje mi sie ze byl bardziej niezrownowazony (mozliwe ze to dlatego ze byl to pierwszy ptasznik i nie bardzo wiedzialem czego sie moge spodziewac...).
    Powodzenia.


  4. #4
    PLU
    Guest

    Re: Czy dobry jest??

    Ja nie mam żadnego problemu z białokolanowym mamuśka spokojna i zrównoważona i je pięknie ale nie chciałbym wsadzić jej ręki w terra (ładniejsza jest dla mnie przez szybke i bezpieczniejsza oczywiście :P:P:P)


  5. #5
    morda
    Guest

    Re: Czy dobry jest??

    Ręki nie wsadzaj a będzie dobrze. One nie są agresywne - one są wiecznie głodne.


  6. #6
    terragady
    Guest

    Re: Czy dobry jest??

    To co mam w profilu to niezpupełnie moje tylko brata i on sobie tam napisał ale zaraz to zmienie. Chwilunia. Dla mnie to bedzie pierwszy pająk. I nie wiem moze boehmei albo smithi bedzie lepszy?? Ale nie moge nigdzie znaleść wieć pozstanowiłem kupić sobie geniculate za 15 zł L2. Chyba tanio. A emili smithi i boehmei nie moge nigdzie dostac młodych.