Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Wątek: Kiedy brać na ręce

  1. #1
    Dawid Pietrasina
    Guest

    Kiedy brać na ręce

    Witam jestem tu nowy
    Właśnie rozpoczeła się moje wspaniała przygoda ze światem gadów kupiłem g lamparciego. Kiedy moge go zacząć oswajać ponoc można brać go na ręce?

  2. #2
    PaWeL^
    Guest

    Re: Kiedy brać na ręce

    czesc

    to zależy jak dlugo masz geka ? czy się juz zaaklimatyzowal :] - z początku nie bralbym go na ręke spróbuj najpier podac mu pokarm z ręki może sam odważy się wskoczyc Ci na lape )) moja przygoda z oswajaniem zaczela się od ..... tego ze mój gek sam mi wlazł na lape a ja nie wiedzialem za bardzo co mam z nim zrobic ) balem się zeby nie spadl ale bylo git :]

    pozdro


  3. #3
    nokeg
    Guest

    Re: Kiedy brać na ręce

    ja mam gekona od wczoraj, też jestem początkującym, ale oswojony był już w skelepie,bo jedna ze sprzedawczyń brała go na ręce, to też go sobie wziołem i spodobał mi sie, w pierszy dzień zostawiłem go w terrarium i nie przeszkadzałem mu w poznawaniu nowego miejsca zamieszkania, ale dzisiaj jak sie obudzi to troche sie z nim pobawie :-)


  4. #4
    Trunks
    Guest

    Re: Kiedy brać na ręce

    nokeg cos czuje że Twój gekon długo nie pociagnie jak sie będziesz nim "bawił" chcesz sie z kimś pobawic to kup sobie świnke morską, ja swojego oswajałem przez ok miesiąc, kładłem ręke do terra i czekałem co zrobi, kiedys wreszcie wszedł i było super ale tak żebym sie niem "bawił" to nie, bez przesady...


  5. #5
    nokeg
    Guest

    Re: Kiedy brać na ręce

    bawić się miałem na myśli wyciągnięcie go z terrarium potrzymanie na rękach i włożyć go spowrotem, sam wchodzi mi na ręke i sie nie boi więc chyba to nic złego że go wymuje


  6. #6
    Trunks
    Guest

    Re: Kiedy brać na ręce