-
Re: heyah... a może nie heyah?
niby taniość sie 'szerzy' ale trzeba też pomyśleć o tych, którzy żyją (lub żyli) m.in. ze zdejmowania tych simlocków.
Odnosze wrażenie że heyah robi sie coś jak hipermarket - byle więcej, byle taniej a jakość to najmniej ważna sprawa...
Louis, reklama nie ma na celu zobrazowanie firmy tylko zachęcenie konsumenta do zakupu jakiegoś dobra/usługi. Zauważ że teraz moda jest na 'idiotyczne reklamy'. nawet daleko przykładu nie musisz szukać - reklamy 'konkurencji' w postaci Plus GSM ('mazy' 'alegoria' 'metafora' 'kopytko') wcale nie grzeszą wyrafinowaniem ani mądrością przesłania.
Zobaczymy czy 'Bogdan ma racje' 
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum