Ależ ja nie twierdzę, że osoby korzystające z ich usług są debilami. Uważam jedynie, że jeśli jakaś firma szuka klientów wśród osób, które nawet nie znają pojęcia "VAT" (jedne z pierwszych reklam nachalnej łapy) to znaczy, że ewidentnie na debili się nastawia.

A co do ruszenia rynku, to jak najbardziej się z tym zgadzam. Chociaż jak się temu przyglądam to mam wrażenie, że za jakiś czas zostanie na tym rynku tylko jeden gracz, a wtedy ceny gwałtownie podskoczą.

Co prawda obecny sprzęt operatorzy mają już w dużej części zamortyzowany, a koszty bieżące są stosunkowo niewielkie, dzięki czemu mogą sobie pozwolić na znaczne obniżki cen, ale wszystko ma swoje granice. Tym bardziej, że za jakiś czas będą musieli wyłożyć kupę kasy w UMTS.

Zastanawia mnie, po co Era i Plus mając Tak Tak i Simplusa stworzyli nowe marki konkurujące teoretycznie z ich starymi produktami zamiast obniżyć ceny dotychczasowych.