PDA

Zobacz pełną wersję : żółwiak chiński /chłopczyk czy dziweczynka/



Rybka77
07-01-2013, 09:48
Witam, od dwóch tygodni mam dwa żółwiaki chińskie /zenek i zadyma/.
Są spokojne /jak na razie/.
Chciałabym jakoś rozpoznać jakiej sa płci... czy ktoś może mnie oświecić??
Z góry dzięki

MataManX
07-01-2013, 10:28
puki co jeśli są młode chyba nie poznasz a jak będą dorosłe to chyba klasycznie jak u żólwi wgłębienie w pastronie i duży, szeroki ogon ( ale mogę się mylić od żólwiaków specem nie jestem :P )

Rybka77
07-01-2013, 10:48
sorry jestem totalnym laikiem co to jest pastron??? zółwiaki sa prawdopodobnie w tym samym wieku a jeden jest wyrażnie większy, ten mniejszy jest bardziej agresywny np. w stosunku do pływających rybek...
dzięki za info...

MataManX
07-01-2013, 11:00
co do żólwiaków to dorosłych nie powinieneś trzymac razem bo będzie rzeźnia i nie wyjdą z tego cało a plastron jest to spodnia częśc pancerza radzę poczytać opis :)

Rybka77
07-01-2013, 11:02
masz gg, mój nr 133324 a kiedy będą dorosłe?? jest to kwestia wyglądu czy ściśle okreslonego wieku?

MataManX
07-01-2013, 11:12
bardziej wielkość w kótórej będą już na tyle rozwinięte żeby wyklazywać zachowania rozdorcze ale w ich wypoadku nawet podrostki potrafią być agresywne

Jędrek
07-01-2013, 13:27
Uważaj na własne palce, podobno żółwiaki gryzą boleśnie

mzimin
08-01-2013, 02:23
Dwie sprawy pierwsze to jak najszybciej je rozdziel bo to ze sa male to o niczym nie swiadczy chyba ze chcesz miec tylko jednego zolwiaka a druga to jesli chodzi o plec to podobno zalezy to od miejsca ogona w ktorym znajduje sie kloaka ale nie jestem tego pewien. No i oczywiscie uwaga na palce

gajowy
08-01-2013, 05:40